waeco ms 50 cruise controle
- Rob Spoon
-
- Platinum lid
-
De afmeting van de drukslang is niet echt van belang, dankzij Pascal. Drukvast is wel van belang. Onderdruk vast dus. Daar zijn heel dure slangen voor, zoals gebruikt voor de rembekrachtiger. Ik heb een slang uit de installatiewereld gebruikt. Een soort stugge tuinslang. Met een terugslagklep, zoals de rembekrachiger ook heeft. Die slang wordt evengoed platgezogen, maar dat geeft niet, het levert zo voldoende onderdruk.
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 11654-dummy
-
- Elite lid
-
- Amazon 1968, Puch 1957, Solex 62, yamaha fs1 77
"Rob Spoon" schreef:
Dag Cees, de kabel aan de gasstang is inderdaad wat knutselen. Van belang is dat de maximale 'slag' die de kabel kan maken, overeenkomt met de maximale slag die de gasstang moet maken. Daar moet je dus een bevestigingspunt voor maken. Ik zal een foto maken hoe het nu bij mij zit.
De afmeting van de drukslang is niet echt van belang, dankzij Pascal. Drukvast is wel van belang. Onderdruk vast dus. Daar zijn heel dure slangen voor, zoals gebruikt voor de rembekrachtiger. Ik heb een slang uit de installatiewereld gebruikt. Een soort stugge tuinslang. Met een terugslagklep, zoals de rembekrachiger ook heeft. Die slang wordt evengoed platgezogen, maar dat geeft niet, het levert zo voldoende onderdruk.
Okay Rob,
Ik zie je foto graag tegemoet.
Wat betreft de vacuüm dat gaat lukken. Ik heb nog een opening op mijn spruitstuk. Daar kan ik een nippel in maken met een grote doorvoer.
Thans ben benieuwd naar de foto met het bevestigingspunt.
Cees
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
- 11654-dummy
-
- Elite lid
-
- Amazon 1968, Puch 1957, Solex 62, yamaha fs1 77
Deze foto had ik al gezien inderdaad.
Geeft wel een goed overzicht hoe jij het bevestigd hebt.
Ik zal je laten weten hoe die bij mij gaat komen.
Cees
- Leo Staats
- Premium lid
-
Deze cruise control zat ook al in mijn eerste Duett begin jaren tachtig. Naast het uitschakelen door koppeling en rem zit er nog een extra beveiliging bij door middel van een kwikschakelaar die schakelt bij afremmen!
Er kon ook nog een vacuum klep aangekoppeld worden die open gaat bij remmen!
Overdreven angstig die Amerikanen.
- Leo Staats
- Premium lid
-