waeco ms 50 cruise controle
- 11654-dummy
-
- Elite lid
-
- Amazon 1968, Puch 1957, Solex 62, yamaha fs1 77
en ben opzoek hoe e.e.a. is ingebouwd in een amazon met dubbele carburateur.
is er iemand die het al heeft gedaan en heb je daar foto's van. in elk geval van de server aan de gas stang.
alvast bedankt voor de positieve reacties.
cees
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 11654-dummy
-
- Elite lid
-
Kan me niet voorstellen.
Cees.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
- Leo Staats
- Premium lid
-
Toen in de USA bij Sears gekocht. Omdat het in een voor Sears onbekende auto zou worden ingebouwd moest ik een verklaring ondertekenen dat in nooit garantie zou claimen en dat Sears niet hoefde te garanderen dat het zou werken!
De vacuum bekrachtigde actuator is bevestigd aan de montage beugel van de accu, en is met een kettinkje verbonden aan het verticale stangetje in de gasklep bediening.
Ik vind het een nuttige accessoire.
- 11654-dummy
-
- Elite lid
-
"Leo Staats" schreef:
Ik heb al jaren een inmiddels al bijna 25 jaar oude cruise control in mijn Duett.
Toen in de USA bij Sears gekocht. Omdat het in een voor Sears onbekende auto zou worden ingebouwd moest ik een verklaring ondertekenen dat in nooit garantie zou claimen en dat Sears niet hoefde te garanderen dat het zou werken!
De vacuum bekrachtigde actuator is bevestigd aan de montage beugel van de accu, en is met een kettinkje verbonden aan het verticale stangetje in de gasklep bediening.
Ik vind het een nuttige accessoire.
Hoi Leo,
Bedankt voor je reactie.
Kan je een fotootje maken van de bevestiging gasstang.
Alvast bedankt.
Cees
www.volvokv.nl/forum/viewtopic.php?f=38&...ea494c9f85643d27fd01
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
- 11654-dummy
-
- Elite lid
-
"Rob Spoon" schreef:
Ik heb dat systeem in mn 1800 zitten. Bij mij werkte het in eerste instantie niet, omdat ik niet genoeg vacuum uit het kleine inlaatspruitstuk kon halen. Ik heb er dus een tankje bijgeplaatst.
www.volvokv.nl/forum/viewtopic.php?f=38&...d6ee237b3eb2f331a9b7
Hoi Rob,
Ik heb je verhaal gelezen. Mooi man dat het werkt. Ook ik heb slechte knieën en ik word wat ouder daarom opzoek naar hulpmiddelen. Zo heb ik ook power steering elektrisch.
Vraagje hoe groot was het gat voor je vacuüm? En hoe en waar heb je de kabel van de servo op de gasstang geplaatst?
Misschien heb je daar een fotootje van?
Ik zal hier ook een verslagje plaatsen hoe eea verlopen is bij de plaatsing. Nog wel even wachten op het herstel van mijn standbeeld correctie. Nog een maand of 2 denk ik zo.
Cees
- Boele Braaksma
-
- Platinum lid
-
Mijn vader heeft dit wel gemaakt op een Amazon Combi. Weliswaar met enkele carb, maar dat maakt niet uit qua positie/bevestiging. Auto staat in de opslag tot het mooie weer komt, maar ik zal kijken of ik ergens foto's kan vinden en hier plaatsen.
- 11654-dummy
-
- Elite lid
-
"Boele Braaksma" schreef:
Hallo Cees,
Mijn vader heeft dit wel gemaakt op een Amazon Combi. Weliswaar met enkele carb, maar dat maakt niet uit qua positie/bevestiging. Auto staat in de opslag tot het mooie weer komt, maar ik zal kijken of ik ergens foto's kan vinden en hier plaatsen.
Hoi Boele,
Bedankt voor je reactie.
Ik zie de foto graag tegemoet. Ben nog niet instaat om de waeco in te bouwen dus kan nog wel even wachten op de foto. :mrgreen:
Cees
- Ruud Klok (GAST)
-
- Platinum lid
-
www.conrad.nl/nl/waeco-magic-sp ... 51329.html
klik op downloads en de complete installatie handleiding met alle do's en dont's in het nederlands...
succes
Volvo... Drive it like You hate it