Hulp gezocht! Afstellen ontstekingstijdstip / relais

• Henry Walet (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-07-2009 21:21 #49594 door Henry Walet (GAST)
Hulp gezocht! Afstellen ontstekingstijdstip / relais is gemaakt door Henry Walet (GAST)
<p>Wij zijn bezig onze Volvo Amazon hernieuwd leven in te blazen. Het lukt al aardig maar nu moet de motor afgesteld worden op het juiste onstekingstijdstip. Ook hebben we een probleempje met het correct aansluiten van het groot-licht-relais (er zit geen foot-dipper-switch in de auto).</p><p>Is er iemand, die ons hierbij zou kunnen helpen? Dit tegen vergoeding of wederdienst.</p><p>Groetjes</p><p>Henry Walet uit Ermelo</p><p>tel.: 0341-418349</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Peter Kruiswijk (GAST)
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
23-08-2009 07:33 #92626 door Peter Kruiswijk (GAST)
Beantwoord door Peter Kruiswijk (GAST) in topic Hulp gezocht! Afstellen ontstekingstijdstip / relais
<p>Hallo Henry,</p><p> </p><p>ik wil je wel helpen maar dat wordt dan 3e of 4e week september. ik wil dan wel weten wat de gegevens van je auto zijn zodat ik de juiste afstelgegevens heb. Verlichting is geen probleem maar er worden enkele soorten relais gebruikt. mail mij een foto van het relais.</p><p>laat mij ook weten of ik naar je toe moet komen of dat je naar mij kunt komen. ik woon in Deventer.</p><p> </p><p>groetjes</p><p>peter kruiswijk </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD