Pingelen B20?
- Sam Asma
- Nieuw lid
Minder
Meer
11-10-2024 19:53 #1046880
door Sam Asma
Beantwoord door Sam Asma in topic Pingelen B20?
Hoi Fred,
Ik bedoel er inderdaad monteren mee.
Het na-meten van de boringen & krukas heb ik niet gedaan., het motorrevisie bedrijf dat mijn blok gedaan heeft, heeft dit allemaal gedaan.
Enkel heb ik hier geen concreet bewijs van en ga ik uit van zijn woord & professionalisme.
Het blok zag er na het boren & honen exact hetzelfde uit zoals jou foto.
Heb hier enkel geen foto's van genomen zodat ik het jou eventueel kon laten zien.
Ik zal morgen foto's maken van de 3de cilinder & de cilinder wanden.
Ik bedoel er inderdaad monteren mee.
Het na-meten van de boringen & krukas heb ik niet gedaan., het motorrevisie bedrijf dat mijn blok gedaan heeft, heeft dit allemaal gedaan.
Enkel heb ik hier geen concreet bewijs van en ga ik uit van zijn woord & professionalisme.
Het blok zag er na het boren & honen exact hetzelfde uit zoals jou foto.
Heb hier enkel geen foto's van genomen zodat ik het jou eventueel kon laten zien.
Ik zal morgen foto's maken van de 3de cilinder & de cilinder wanden.
Fred Kok post=1046879 userid=1021Beste Sam,
Bloc in een steken? Je bedoelt denk ik monteren?
Haynes is goed, maar kennis en ervaring is in deze belangrijker
Maar voor je dat deed, cylinder boring op gemeten? en resultaten beoordeelt?
Zo ook met krukas?
Na boren en of honen, dit resultaat?
Dan heb je de goede weg bewandelt
Succes Fred
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Fred Kok
- Platinum lid
Minder
Meer
11-10-2024 23:03 #1046882
door Fred Kok
In 1976 n 1e amazon (advies van Pa) lid geworden nr 1058. Nadien eind '77 amazon total los en volgde Amazon combi en achtereenvolgens 145 (1974)/geen lid meer I
En opnieuw lid PV544 (1963 nog in bezit)verder gehad Combi, V70/ V960 /C70 cabrio/nu nog 145(1973) /amazon120 (1966) V70
Beantwoord door Fred Kok in topic Pingelen B20?
Beste Sam,
Excuses voor mijn wat felle reactie, maar ik wil vooral jongere mensen behoeden, voor wat overmoedige te hoog gegrepen reviesies te beginnen.
Mvg Fred Kok
Excuses voor mijn wat felle reactie, maar ik wil vooral jongere mensen behoeden, voor wat overmoedige te hoog gegrepen reviesies te beginnen.
Mvg Fred Kok
In 1976 n 1e amazon (advies van Pa) lid geworden nr 1058. Nadien eind '77 amazon total los en volgde Amazon combi en achtereenvolgens 145 (1974)/geen lid meer I
En opnieuw lid PV544 (1963 nog in bezit)verder gehad Combi, V70/ V960 /C70 cabrio/nu nog 145(1973) /amazon120 (1966) V70
- Hanzi 145
- Senior lid
Minder
Meer
13-10-2024 16:35 #1046902
door Hanzi 145
Beantwoord door Hanzi 145 in topic Pingelen B20?
Je hebt zelf je blok ineengestoken (zuiderbuur?) oftewel gemonteerd, maar de revisie is door een professioneel bedrijf gedaan. Wie heeft wat gedaan en wat zegt het revisiebedrijf van de ontstane schade? Als je allebei een deel hebt gedaan dan wordt het waarschijnlijk naar elkaar wijzen; garantie is altijd lastig in dit soort gevallen.
- Sam Asma
- Nieuw lid
Minder
Meer
13-10-2024 16:58 - 13-10-2024 17:04 #1046903
door Sam Asma
Hey Fred,
Ik zie het absoluut niet als een felle reactie maar eerder een leerschool.
Zoals beloofd heb ik paar foto's genomen. De krassen in de cilinder wand waren moeilijk op beeld vast te leggen. De schade aan de zuiger van cilinder 3 is wel duidelijk.
Groetjes
Ik zie het absoluut niet als een felle reactie maar eerder een leerschool.
Zoals beloofd heb ik paar foto's genomen. De krassen in de cilinder wand waren moeilijk op beeld vast te leggen. De schade aan de zuiger van cilinder 3 is wel duidelijk.
Groetjes
Laatst bewerkt 13-10-2024 17:04 door Sam Asma.
- Sam Asma
- Nieuw lid
Minder
Meer
13-10-2024 17:03 #1046904
door Sam Asma
Zuiderbuur klopt inderdaad!
De revisie is door een professioneel bedrijf gedaan, het blok monteren heb ik zelf met mijn maat gedaan.
Ik heb het bedrijf gecontacteerd, hem uitgelegd hoe we alles gedaan hebben.
De uitleg van het revisie bedrijf is dat de motor veels te warm is geworden tijdens het rijden waardoor deze schade ontstaan is.
Het zal inderdaad qua garantie wijzen worden naar elkaar, we geraken er wel uit
De revisie is door een professioneel bedrijf gedaan, het blok monteren heb ik zelf met mijn maat gedaan.
Ik heb het bedrijf gecontacteerd, hem uitgelegd hoe we alles gedaan hebben.
De uitleg van het revisie bedrijf is dat de motor veels te warm is geworden tijdens het rijden waardoor deze schade ontstaan is.
Het zal inderdaad qua garantie wijzen worden naar elkaar, we geraken er wel uit
Je hebt zelf je blok ineengestoken (zuiderbuur?) oftewel gemonteerd, maar de revisie is door een professioneel bedrijf gedaan. Wie heeft wat gedaan en wat zegt het revisiebedrijf van de ontstane schade? Als je allebei een deel hebt gedaan dan wordt het waarschijnlijk naar elkaar wijzen; garantie is altijd lastig in dit soort gevallen.