Lawaai uit de motor
- Foppe Talman
- Premium lid
-
Minder
Meer
23-08-2009 10:34 #92937
door Foppe Talman
Beantwoord door Foppe Talman in topic Lawaai uit de motor
paul,
zijn er nog specifieke injectie delen te gebruiken? mocht dit zo zijn, dan kan dat weer in een 1800es.
ik hoor het wel.
zijn er nog specifieke injectie delen te gebruiken? mocht dit zo zijn, dan kan dat weer in een 1800es.
ik hoor het wel.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Paul Franse
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
23-08-2009 20:28 #92936
door Paul Franse
Life is what you make it!
Beantwoord door Paul Franse in topic Lawaai uit de motor
<p>Hallo Foppe,</p><p>de auto liep ook goed op benzine, ook de koude start verliep (na ultrasone reiniging van alle injectoren) weer goed. De kabelboom is in redelijke staat. Wat heb je nodig?</p><p>Groet,</p><p>Paul</p>
- Paul Franse
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
06-09-2009 12:14 #92935
door Paul Franse
Beantwoord door Paul Franse in topic Lawaai uit de motor
<p>Eind goed, al goed; de auto is zoals gezegd tegen een flinke premie ingeleverd en ook de verkoop van de onderdelen verloopt uitstekend. En voor diegenen die zich zorgen maakten dat er een klassieke volvo uit het straatbeeld zou verdwijnen (en daar was ik er zelf één van, maar we hadden op dat moment weinig keus) komt nu het mooiste: vlak voordat de auto daadwerkelijk gesloopt zou worden is deze door een liefhebber opgekocht om volledig opgeknapt te worden. Dit weliswaar ten koste van een identieke 145, maar deze had een aanmerkelijk slechtere carrosserie.</p><p>Inmiddels is de restauratie van de amazon ook weer opgepakt......</p><p>Groet,</p><p>Paul</p><p> </p>