Motor Amazon
- BartJu
-
- Platinum lid
-
- 245DL 1976 B21a AW71
Minder
Meer
30-05-2025 21:47 #1477399
door BartJu
Beantwoord door BartJu in topic Motor Amazon
Sterkte Marjan, hoeveel pech kan een mens hebben, en hoeveel kan een mens aan. Klinkt of je jouw portie wel gehad hebt....
Ik heb topic nog even teruggelezen, want vorig jaar was het ook al hommeles. Hoe is het met de motor afgelopen toen? Is die nu wel operationeel?
En eigenlijk ga je er van uit dat alles wat ja al gedaan hebt voorlopig toch wel weer meekan. (Al lees ik ook dat je carb weer aan de beurt is, dus dat gaat misschien niet helemaal op).
Als de basis wel goed is (roetsvrij/arme koets) dan zou er toch eens een einde aan moeten komen.
Misschien iets te confronterend, maar wat heb je allemaal al gedaan/laten doen intussen?
Zijn er thema's in de storingen (bv motorisch, electra, oid?
Nu verkopen is ook kostbaar, en hoeveel garantie krijg je daarvoor terug?
Ik hoop voor je dat het je lukt nog vol te houde en dat dan het einde van de tunnel toch binnenkort in zicht komt.
Succes en sterkte in ieder geval!
Ik heb topic nog even teruggelezen, want vorig jaar was het ook al hommeles. Hoe is het met de motor afgelopen toen? Is die nu wel operationeel?
En eigenlijk ga je er van uit dat alles wat ja al gedaan hebt voorlopig toch wel weer meekan. (Al lees ik ook dat je carb weer aan de beurt is, dus dat gaat misschien niet helemaal op).
Als de basis wel goed is (roetsvrij/arme koets) dan zou er toch eens een einde aan moeten komen.
Misschien iets te confronterend, maar wat heb je allemaal al gedaan/laten doen intussen?
Zijn er thema's in de storingen (bv motorisch, electra, oid?
Nu verkopen is ook kostbaar, en hoeveel garantie krijg je daarvoor terug?
Ik hoop voor je dat het je lukt nog vol te houde en dat dan het einde van de tunnel toch binnenkort in zicht komt.
Succes en sterkte in ieder geval!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.