Motor Amazon

• BartJu
  • Platinum lid
  • Platinum lid
  • 245DL 1976 B21a AW71
Meer
30-05-2025 21:47 #1477399 door BartJu
Beantwoord door BartJu in topic Motor Amazon
Sterkte Marjan, hoeveel pech kan een mens hebben, en hoeveel kan een mens aan. Klinkt of je jouw portie wel gehad hebt....

Ik heb topic nog even teruggelezen, want vorig jaar was het ook al hommeles. Hoe is het met de motor afgelopen toen? Is die nu wel operationeel?

En eigenlijk ga je er van uit dat alles wat ja al gedaan hebt voorlopig toch wel weer meekan. (Al lees ik ook dat je carb weer aan de beurt is, dus dat gaat misschien niet helemaal op).

Als de basis wel goed is (roetsvrij/arme koets) dan zou er toch eens een einde aan moeten komen.
Misschien iets te confronterend, maar wat heb je allemaal al gedaan/laten doen intussen?
Zijn er thema's in de storingen (bv motorisch, electra, oid?

Nu verkopen is ook kostbaar, en hoeveel garantie krijg je daarvoor terug?
Ik hoop voor je dat het je lukt nog vol te houde en dat dan het einde van de tunnel toch binnenkort in zicht komt.
Succes en sterkte in ieder geval! 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Marjan Knippenberg
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
17-04-2026 10:55 #1480574 door Marjan Knippenberg
Beantwoord door Marjan Knippenberg in topic Motor Amazon
Dankjewel voor je meelevende reactie, Bart. Helaas blijkt de basis ook niet goed. Overal verroest.
De garagehouder die me de Amazon heeft verkocht weigert er verantwoordelijkheid voor te nemen, dus ik probeer hem voor een eerlijke prijs te verkopen, wat natuurlijk vrijwel niks is. Ik had net zo goed €35.000 door de plee kunnen spoelen.

Ik neem dan ook afscheid van deze droom en dit forum. Iedereen bedankt voor steunende reactie en het ga jullie goed.

Amazon '68

• Joop van Putten
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
18-04-2026 15:53 #1480590 door Joop van Putten
Beantwoord door Joop van Putten in topic Motor Amazon
Naar mijn oordeel is dit geen pech, maar pure oplichterij van een garagehouder die misbruik maakt van goed vertrouwen en enthousiasme. Spijtig dat het zo is gelopen. Als je de laatste podcast van Dries Bakkenes heeft gezien kan constateren dat deze Marjan niet de enige is die belazerd wordt.

In 1976 reed ik 'm als oude auto, nu als klassieker, de Amazon
www.ruilof-images.nl