motor (deel 2) warme motor loopt soms onregelmatig
- Sven Hakbijl (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-12-2009 21:39 #94068
door Sven Hakbijl (GAST)
Beantwoord door Sven Hakbijl (GAST) in topic motor (deel 2) warme motor loopt soms onregelmatig
Hallo Luuk
Uit de reactie van Willy kun je al opmerken dat het sissen inderdaad niet goed is voor de werking van de rembekrachtiger. Immers: Er verdwijnt onderdruk op een moment dat je dat niet wilt, en daarmee kan de werking van de bekrachtiger afnemen op een moment dat je niet kunt beïnvloeden. Dat kan voor vervelende situaties zorgen. Op dit forum is al het één en ander geschreven over bekrachtigers; met de zoekfunktie kun je een hoop opzoeken.
Maar denk bij de remmen niet te gauw dat het wel losloopt. Goede remmen lijken mij toch wel belangrijk om lang van je auto te kunnen genieten, toch?
Sleutel ze, Sven.
Uit de reactie van Willy kun je al opmerken dat het sissen inderdaad niet goed is voor de werking van de rembekrachtiger. Immers: Er verdwijnt onderdruk op een moment dat je dat niet wilt, en daarmee kan de werking van de bekrachtiger afnemen op een moment dat je niet kunt beïnvloeden. Dat kan voor vervelende situaties zorgen. Op dit forum is al het één en ander geschreven over bekrachtigers; met de zoekfunktie kun je een hoop opzoeken.
Maar denk bij de remmen niet te gauw dat het wel losloopt. Goede remmen lijken mij toch wel belangrijk om lang van je auto te kunnen genieten, toch?
Sleutel ze, Sven.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- luuk verburgh (GAST)
- Platinum lid
-
Minder
Meer
01-01-2010 23:04 #94067
door luuk verburgh (GAST)
groeten van mij en mijn volvo ('s)
Beantwoord door luuk verburgh (GAST) in topic motor (deel 2) warme motor loopt soms onregelmatig
Sven, Lars (mooie namen voor een Amazon rijder) en ook natuurlijk Willy, Tom, Han. TX voor jullie bijdrage. Heb inmiddels ontdekt dat de rembekrachtiger niet origineel is. Zit er ook raar ingebouwd. Ik heb een andere gekocht en die ziet er heel anders uit, maar hoort er wel in volgens de verkoper. dat wordt voor het eerst in het volvoboek duiken en kijken hoe dat zit. Wordt ongetwijfeld vervolgd
- luuk verburgh (GAST)
- Platinum lid
-
Minder
Meer
01-01-2010 23:06 #94066
door luuk verburgh (GAST)
Beantwoord door luuk verburgh (GAST) in topic motor (deel 2) warme motor loopt soms onregelmatig
PS, de motor maakt trouwens bij koude meer een dieselachtig geluid (klinkt wat metalig, lijkt wel of de olie niet overal kan komen met koude motor) Bij gas geven gaat het weg, en bij warme motor is het gewoon weg.