topsnelheid

• 05703-dummy
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
01-07-2010 22:45 #95650 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic topsnelheid
<p>nee hoor, ik werk niet bij de politie, noch bij de milieudienst... gewoon geintje om dit lijstje neer te zetten in afwachting van een reactie... heeft toch nog 2 weken geduurd!</p><p>en ja, ik rij ook consequent te hard, teller geeft te laag aan tgv verkeerd tandwieltje in overdrive, slap excuus... kost af en toe een hoop geld: vorig jaar weekje Texel: 2 bekeuringen op de heen- en 1 op de terugweg, allemaal tussen Alkmaar en Den Helder.</p><p>ook wel eens mazzel, op 100 km weg met andere Ama naast elkaar dik 140, opeens motoragent tussen ons in, ik snap nog niet waar die opeens vandaan kwam, gelukkig een motoragent met humor, hij zag ons allebei schrikken, gebaarde om wat zachter te rijden, glimlachte, stak z'n duim op en stoof er vandoor. </p>

Groet, Hans

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Siang Phoa
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
01-07-2010 23:56 #95649 door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic topsnelheid
<p>gisteravond heb ik de rit Bergen op Zoom naar Bussum (140 km) gedaan in 70 minuten, ondanks de wegwerkzaamheden bij Vianen. Wat was mijn gemiddelde snelheid? De ansichtkaarten uit Leeuwarden zie ik later wel.</p><p> </p><p>Bestaat er overigens een mogelijkheid om bezwaar aan te tekenen tegen de administratiekosten die er sinds kort bij komen? Of is dit een ambtelijke heffing ten behoeve van ontwikkelingshulp die net zo tijdelijk is als het kwartje van Kok?</p><p> </p><p>Ik mag er van uit gaan, dat het niet bedoeld is ten behoeve van het verbeteren van het openbaar vervoer tussen BoZ en Bussum na 23:00.</p>

The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.

• Tom Steverink
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
02-07-2010 13:06 #95648 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic topsnelheid
<p>Ik moet bekennen dat ik zowel met de 144, de Amazon als (zeker...) de 940 te hard rijd. In ieder geval op de snelweg, de bebouwde kom houd ik me aan de snelheden.</p><p>Laatst reed ik met de hele familie op mijn gemakje het hele land door naar mijn schoonouders in Heiloo (vandaar: ruuuustig aan!!!!) Krijg ik verdorie een paar dagen later een bon omdat ik ergens <strong>109</strong> heb gereden waar 100 stond!</p><p> </p><p>Ik zet in het vervolg weer gewoon het gas erop, want dan let ik goed op en krijg dus GEEN bonnen. Belachelijk toch!</p>

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD