Motor swap: 760 2.3 turbo intercooler in Amazon

Lees meer
27-07-2018 15:26 #177970 door Rob van Schooten
Beantwoord door Rob van Schooten in topic Motor swap: 760 2.3 turbo intercooler in Amazon
Ha Niels, maak heel graag gebruik van je uitnodiging om eens te komen kijken! Ik woon in Amsterdam; maakt niet uit waar jij woont. @pp 06 454 88 453 Met vriendelijke groet, Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Ivo Van Antwerpen
  • Ivo Van Antwerpen's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
05-09-2018 22:28 #178824 door Ivo Van Antwerpen
Beantwoord door Ivo Van Antwerpen in topic Motor swap: 760 2.3 turbo intercooler in Amazon
Zo te horen heb je een heel mooi blokje gescoord in die 760, ik zou zeggen ga ervoor!
Er staan talrijke voorbeelden en info online, ook op dit forum zijn er een aantal verhalen met uitleg en foto's te vinden waaronder ook mijn Combi verhaal . Niels zijn auto heeft het blok gekanteld, heel netjes gemaakt hoor! bij mij staat het blok rechtop wat meer ruimte geeft aan de uitlaatkant waardoor je de standaard turbo en spruitstuk setup kan behouden, je moet dan aan de inlaatkant iets knutselen. Bij schuin plaatsen is het net andersom en kan je dus inlaat behouden en uitlaat knutselen. Welke bak er aan komt kan ook mee de keuze bepalen, al kan je desnoods met een aangepast koppelingshuis altijd alle kanten op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.