- Berichten: 89
Afslaan
- Rob Burger
- Offline
- Expert lid
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Han Misdom
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 1138
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Johan Geers
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 3364
Te veel onderdruk in het carter? Slang van het eitje eens loshalen en bij het spruitstuk afdichten.
Alles aan het spruitsuk afdichtenen dan eens kijken of je hem lager krijgt dan 900t/min.
succes
Johan Geers
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Rob Burger
- Offline
- Expert lid
- Berichten: 89
grtz
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Johan Geers
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 3364
Die overdruk krijg je meestal na een tijd snelweg of op toeren heb gereden.
Daarom zeg ik de slang van eitje naar het spruitstuk af koppellen en afdichten op het spruitstuk.
En sluit de rembekrachtiger niet uit een lekke rembekrachtiger kan nog steeds goed remmen.
Hoe is het olieverbruik?
succes
Johan Geers
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Rob Burger
- Offline
- Expert lid
- Berichten: 89
toen ik dit wist heb ik het slangetje van de vuldop even dicht geknepen en dan zakt inderdaad het toerental bij stationeer maar op het afslaan heeft het geen effect ,als het weer een beetje beter word ga ik maar weer het hele rijtje na lopen .ook heb ik een cilinder lek tester besteld bij Aliexpress kunnen we dat ook controleren maar dat zal wel goed zijn want de compressie is ook goed maar je weet maar nooit
ik laat weten hoe het afloopt ,grtz Rob
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Jacob van Zwet
- Offline
- Expert lid
- Berichten: 130
Ik heb een soort gelijk probleem en bij mij weet ik de oorzaak ook al.
Ik heb mijn vacuum signaal slang op de ontsteking laatst vervangen door een ander soort slang deze is echter te zacht. Nu word bij hoog vacuum de slang een beetje in geknepen en zuigt de slang zich langzaam vol met benzine. Dit stoort uiteindelijk het vacuum signaal wat de extra voor ontsteking zou geven voor een mooi stationer toerental. Je kan op de momenten dat het voor komt even de slang los halen en kijken of er veel benzine vocht uit komt.
Ik heb de 123 ontsteking met bleutooth dus kan op mijn mobiel de vacuum waardes zien en onsteking vervroeging.
groet Jacob
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Rob Burger
- Offline
- Expert lid
- Berichten: 89
grtz
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Johan Geers
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 3364
Anders zou je eens zonder filters een stuk moeten rijden zien of dat stilvallen zich nog voordoet.
De voldop dichtmaken en de carterontluchting naar buiten, niets op het spruitstuk aansluiten, als het kan ook de rembekrachtiger en vacuum vervroeger eraf. (een vacuum vervroeger doet niet zoveel max 5gr)
Als het stilvallen dan weg is een voor een alles weer het spruitstuk aansluiten te beginnen met de rembekrachtiger.
succes
Johan Geers
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- 05703-dummy
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 1953
Jacob van Zwet schreef : Hoi Rob,
Nu word bij hoog vacuum de slang een beetje in geknepen en zuigt de slang zich langzaam vol met benzine.
groet Jacob
Lijkt me een vreemd verhaal, waar zuigt de slang dan die benzine vandaan?
Groet, Hans
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.