Ja dat past erop, het kunnen trouwens ook Strombergs 150 CD zijn, voor een dubbele carburateur maakt 1,8 of 2,0 niet zo veel uit. Als je het echt mooi en hard wilt laten lopen moet je sproeiers en/of naalden gaan wisselen, ontsteking wat aanpassen. Afhankelijk van wat je nu hebt, benieuwd naar foto's. Zoek anders op www naar foto's van de Solex PAI en de Stromberg CD150 dan zie je zelf het verschil.
ONderaan de B20 kop moet je 2 koelwatergaten dichtmaken, bovenop naast de thermostaat een gat bijboren. Uit dit laatste gat komt een verloopbuisje van, schrik niet, 140 euro nieuw, als dat soort dingetjes breken wordt alsnog een duur verhaal. Alles waar Penta op staat is duur.
Je zet beide blokken naast elkaar, en alles wat je van de Penta B18 haalt, zet je op de Volvo B20. De B18 heeft dezelfde boutgaten, afstanden etc als de B20, de B20 heeft meest zelfs nog wat meer boutgaten.
Misschien moet je nog wat improviseren bv. met de carterontluchting, de B18 heeft daar andere diameters dan de B20.