- Berichten: 3560
Scheur in cilinderkop
- Johan Geers (GAST)
- Platinum lid
-
Neem dan een kop van de latere B20 dan heb je ook nog grotere kleppen.
Of een B20E/F kop nemen en de gaten van de injecteurs afdichten, deze heeft standaart al de aansluiting onder de termossaat.
succes
Johan Geers
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Job Kraaijeveld
- Nieuw lid
-
- Berichten: 13
Dank voor de tip Johan, ik ga verder met zoeken!"Johan Geers" schreef:
Beste Job, ik denk dat je beter voor een B20A kop kunt gaan en de gaten bij boren is goedkoper dan een orginele Penta kop.
Neem dan een kop van de latere B20 dan heb je ook nog grotere kleppen.
Of een B20E/F kop nemen en de gaten van de injecteurs afdichten, deze heeft standaart al de aansluiting onder de termossaat.
succes
Johan Geers
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathieu van den Bosch
- Platinum lid
-
- Berichten: 364
Groet,
Mathieu.
www.nederlandseluchtvaart.nl/forums
Volvo 144GL 1973.
Volvo 144DL 1972.
Volvo 142E 1971.
Citroen DS21 1970.
Mercedes W115 1969.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Job Kraaijeveld
- Nieuw lid
-
- Berichten: 13
"van Bosch" schreef:
Zal van de week kijken bij een b20 penta. Ik heb alleen belang bij het onderblok. Mocht de koop doorgaan zou je de kop kunnen overnemen.
Groet,
Mathieu.
Ha Mathieu,
Dat zou heel mooi zijn, ik hoor het graag. Mijn email adres is: jobkraaijeveld@me.com
Dank!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.