Olie in koelwater.
- A.A.W.M. Vernooij (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-08-2014 17:09 #142827
door A.A.W.M. Vernooij (GAST)
Beantwoord door A.A.W.M. Vernooij (GAST) in topic Olie in koelwater.
Ik heb de kopbouten bij het inbouwen met het juiste moment aangedraaid en ik geloof nog nagetrokken na 1000km, maar zal zal dat nog eens controleren en de koelvloeistof vervangen om te zien of het probleem daarmee verholpen is. Ik kan dat op zijn vroegst woensdag doen en moet daarna even het resultaat afwachten, dus de resultaten zal ik volgend weekend pas weten.
De motor was volledig gereviseerd en ik heb duizenden kilometers probleemloos gereden, dus ik neem aan dat de kop gevlakt is, maar als ik toch tot demonteren over ga, zal ik zeker overwegen de kop te laten vlakken. Aangenomen dat er geen overduidelijke oneffenheden te zien zijn, hoe weet ik dan of vlakken al dan niet nodig is?
De motor was volledig gereviseerd en ik heb duizenden kilometers probleemloos gereden, dus ik neem aan dat de kop gevlakt is, maar als ik toch tot demonteren over ga, zal ik zeker overwegen de kop te laten vlakken. Aangenomen dat er geen overduidelijke oneffenheden te zien zijn, hoe weet ik dan of vlakken al dan niet nodig is?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Paul Schaap
- Platinum lid
-
Minder
Meer
23-08-2014 21:07 #142832
door Paul Schaap
Beantwoord door Paul Schaap in topic Olie in koelwater.
Na demontage van de kop, is vlakken eigenlijk altijd nodig voor her-montage.
Succes, Paul
Succes, Paul
- Rudi
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
24-08-2014 22:19 #142868
door Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
Beantwoord door Rudi in topic Olie in koelwater.
Bij de B18/B20 gietijzeren koppen is vlakken vrijwel nooit nodig, voor de zekerheid voor montage wel controleren.
groeten, Rudi
groeten, Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.