b19k motor met injectie
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
31-07-2014 10:17 #142352
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic b19k motor met injectie
Ik leun op de informatie die de klassieke Volvo en gasinbouw bedrijven mij hebben gegeven. Dat ik een 2.1 k jet heb is een ander verhaal. Maar de k jet is niet geliefd bij garage bedrijven en gasinbouw bedrijven. Dat er meerderde merken dit systeem toegepast hebben weet ik ook wel maar als je het w126 forum is goed doorleest dan lees je heel veel zaken over de k- jet injectie en 9 van de 10 keer is het de ouderdom die er voor zorgt dat een k-jet problemen gaat geven. Een k-jet is nou eenmaal gevoeliger.
Maar begrijp ik du dat een B19K geen injectie is maar een carburator motor. Toch heeft de topic starter het over een injectie.
Maar begrijp ik du dat een B19K geen injectie is maar een carburator motor. Toch heeft de topic starter het over een injectie.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Christ van den Hoven (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-08-2014 23:46 #142385
door Christ van den Hoven (GAST)
Beantwoord door Christ van den Hoven (GAST) in topic b19k motor met injectie
volgens volvo nederland zou dit blok pas vanaf 1984 toegepast zijn als motor met carburateur. deze auto komt uit frankrijk dus misschien daarom het verschil. meer weet ik niet
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
02-08-2014 23:56 #142402
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic b19k motor met injectie
In Frankrijk en ook in Italië had of heb een wegenbelasting die gebasseerd was op de cc's. Vandaar dat dit een afwijkende motor t.o.v. Een in nl geleverde 240. Zat je bv. net onder 2000 cc's dan kwam je in een lager belastingtarief.