"Boele Braaksma" schreef:
Dan krijgt de motor naar mijn idee al te weinig LPG. Bij mij zit hij direct achter de grille. En krijgt dus ontzettend veel lucht bij hoge snelheid. Dit gaat perfect! Ook af te lezen aan de AFR.
Ik denk dat het bij open filters fout gaat door de lage luchtsnelheid. Bij Hans zijn constructie, vergelijkbaar met de mijne, zal er een luchtstroom tegen het mengstuk komen waarna hij op vacuum verder getrokken wordt de motor in.
Ik heb het plan om ooit het injectiegebeuren over te bouwen op de Combi, dan maak ik exact dezelfde constructie als op de 1800.
Afplakken van het filter zou ik niet doen, Jeroen. Gevolg is dat je het LPG niveau dan ook terugschroeft naar de juiste AFR. En dus minder gebruik maakt van je snelle luchtfilter.
Ik vraag me af of het filter zo net achter de grill geplaatst geen water aanzuigt tijdens een regenbui? Heb jij daar ervaring mee Boele?
Groet Jeroen