tjilpend geluid rond de 2000rpm
- Jeroen Visser (GAST)
-
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-10-2012 16:13 #118629
door Jeroen Visser (GAST)
Heerlijk dat er zo meegedacht wordt, top! Ik heb er sinds vorig jaar een 123ign in liggen, dus dat zal het ook niet zijn.
Beantwoord door Jeroen Visser (GAST) in topic tjilpend geluid rond de 2000rpm
"Hans Wassink" schreef:
niet het asje van de ontsteking? viltje eruit, drupje olie erin, ook nog een druppeltje olie op het viltstukje bovenin het asje en je weet het? bleek het bij mijn b18 te zijn, terwijl ik er wat op durfde zetten dat het vanaf de andere kant / achterkant van het blok kwam..
Heerlijk dat er zo meegedacht wordt, top! Ik heb er sinds vorig jaar een 123ign in liggen, dus dat zal het ook niet zijn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Hansw
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
08-10-2012 19:07 #118756
door Hansw
Beantwoord door Hansw in topic tjilpend geluid rond de 2000rpm
nog een idee, haal de v-snaar er even af, start de motor, even rond de 2000 toeren laten draaien. is het geluid er niet, dan is het de dynamo of de waterpomp. is het er wel.. ff verder zoeken

- Jeroen Visser (GAST)
-
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-10-2012 19:19 #118757
door Jeroen Visser (GAST)
Goed idee, maar ik ben onder de indruk dat het geluid zich alleen voordoet onder belasting (tijdens het rijden). Ik ga het wel proberen, hopelijk vrijdag weer tijd om er naar te kijken. En anders hopelijk zaterdag wat vkv-ers welke mee kunnen luisteren
Beantwoord door Jeroen Visser (GAST) in topic tjilpend geluid rond de 2000rpm
"Hans Wassink" schreef:
nog een idee, haal de v-snaar er even af, start de motor, even rond de 2000 toeren laten draaien. is het geluid er niet, dan is het de dynamo of de waterpomp. is het er wel.. ff verder zoeken
Goed idee, maar ik ben onder de indruk dat het geluid zich alleen voordoet onder belasting (tijdens het rijden). Ik ga het wel proberen, hopelijk vrijdag weer tijd om er naar te kijken. En anders hopelijk zaterdag wat vkv-ers welke mee kunnen luisteren