Extra gat bij brandstofpomp B18

  • Niek de Boer
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
07-02-2011 22:52 #100298 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Extra gat bij brandstofpomp B18
Nmm heeft het te maken met het verschil tussen oudere en jongere b18 blokken.Bij de jongere b18 blokken tref je ook een gat aan om de wisselstroomdynamo te monteren.Zo is het ook met de -hier besproken - gaten voor de montage van de aircopomp.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Erik Ciesluk
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
08-02-2011 09:37 #100308 door Erik Ciesluk
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic Extra gat bij brandstofpomp B18

"N.M. de Boer" schreef:
Nmm heeft het te maken met het verschil tussen oudere en jongere b18 blokken.Bij de jongere b18 blokken tref je ook een gat aan om de wisselstroomdynamo te monteren.Zo is het ook met de -hier besproken - gaten voor de montage van de aircopomp.


Ah! Dat verklaart dan inderdaad ook het extra gat aan de andere kant van het blok: die is dan dus voor de dynamo. Bedankt voor deze info!

Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD