B18B gisteren deed hij het nog ??

• Rob Baeten
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
24-10-2010 20:16 #97276 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic B18B gisteren deed hij het nog ??
Yessss er is weer leven onder de motorkap, bedankt allemaal voor het mee denken. Vanmorgen maar weer vol goede moed begonnen. Als alles wat logica is niet meer werkt dan maar eens onlogisch denken. Ik had eerst de grote massa kabel onder aan het blok eens goed schoon gemaakt, een slang in een 5 liter benzinekan naar de pomp en weer de losse bobine op de accu zodat alle auto systemen uitgesloten waren. En tot mijn verbazing deed een cilinder een voorzichtige poging geluid te maken....maar daar bleek het dan ook bij. Heb toen alle vier de bougies, 3 weken oude GNK's, vervangen door een setje uit de oudijzerbak (als logica niet meer werk dus)....en dat was de oplossing Leven in alle cilinders en een erg happy Rob. De motor warm laten draaien en langzaam terug naar de auto systemen. Ik denk dat het een optelsommetje is geweest van dingen, puntje-bougiekabels-zekering-bougies, die mis gingen todat het goed mis ging. Nogmaal bedankt voor jullie hulp en misschien zien we elkaar nog op het beursfeestje volgende week.
Groeten, Rob

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD