minder brandstofverbruik amazone

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-05-2001 09:39 #57925 door
Beantwoord door in topic minder brandstofverbruik amazone

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-05-2001 09:44 #57924 door
Beantwoord door in topic minder brandstofverbruik amazone
Ik heb ondertussen een kit gekocht, in elkaar gezet (in een mooi bakelieten doosje) en gemonteerd. Ik moet zeggen: werkt erg goed en is inderdaad goed te doen. Een vraagje nog: er moet een draad naar het contactslot zodat de ontsteking stroom krijgt als het contact aanstaat. De stroom v.a. het contactslot wordt echter onderbroken op het moment dat je hem doordraait om te starten (lichten, accessoires etc. gaan uit als de startmotor draait). Dan krijgt de ontsteking dus geen stroom en kan je hem niet starten. Ik heb e.e.a. nu op een schakelaartje onder mijn dashboard gezet (goede diefstalpreventie), maar ik vind dit niet ideaal. Heeft iemand een idee waar ik wel de goede stroom vandaan kan halen?Groeten,Remko.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-09-2001 10:43 #57923 door
Beantwoord door in topic minder brandstofverbruik amazone
Dennis, ik heb dit ook gedaan en alles werkt goed. Echter, bij een koude start is het wel eens moeilijk starten. Zou dit kunnen liggen aan de +12V aansluiting via het contactslot? Ik heb het idee dat deze, wanneer de startmotor draait, niet genoeg prik levert om de ontsteking goed te laten werken zodat de motor niet aanslaat? Maw maakt het uit waar de +12V vandaan komt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.