verbrande klep...

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-03-2005 11:04 #74256 door
Beantwoord door in topic verbrande klep...
Tja, het beste is natuurlijk gewoon een nieuwe kop. Ik probeerde ff een low budget oplossing te bedenken. Een nieuwe kop kost rond de 275 euro en dan moet je hem zelf nog monteren. Laat je het door een ander doen dan wordt het natuurlijk duurder. Je kunt ook zoeken naar een compleet blok uit een sloper. Het overzetten is niet gek veel meer werk dan de kop vervangen of repareren. Het opsporen van de verbrande klep en die vervangen plus het opnieuw laten vlakken van de kop is volgens mij de goedkoopste optie al weet ik zo snel niet wat de kosten zijn van vlakken en een nieuwe klep. Zou nog wel eens ongunstig dicht in de buurt kunnen komen van een nieuwe kop.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-03-2005 12:41 #74255 door
Beantwoord door in topic verbrande klep...
Ja het is niet goedkoop. Als je voor €275 een nieuwe kunt kopen. Ik heb laatst geharde klepzittingen nieuwe kleppen en mn kop laten schoonmaken. Was ik al €400 voor kwijt. Maar goed ik doe alles verder zelf dus heb geen kosten voor montage ed.
Maar wat ik dus wil zeggen is dat je alleen 1 klep vevangt en het zaakje laat vlakken je idd dicht in de buurt van die €275,- gaat komen.
Gr Ted

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-03-2005 23:11 #74254 door
Beantwoord door in topic verbrande klep...
Het zou me niet verbazen als de bougiekabels verwisseld zijn en dus de ontstekingsvolgorde niet juist is. Als dat het geval is dan is dit ook beter om in de toekomst maar naar een andere garage te gaan.....
Succes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.