verbrande klep (?)

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-03-2005 14:53 #74289 door
Beantwoord door in topic verbrande klep (?)
Koert, om even terug te komen op de dubbele brandstof aanvoer, als het goed is moet je de benzinetoevoer ook handmatig kunnen afsluiten bij de verdamper. Zoniet dan zou ik even de leiding blokkeren en dan op ALLEEN gas proberen wat de auto doet.
eerst natuurlijk de vlotterkamer van de carburateur leegrijden. Deze test is zo gebeurd, kun je zelf uitvoeren en kost niets.Succes ermee en ik ben benieuwd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-03-2005 17:25 #74288 door
Beantwoord door in topic verbrande klep (?)
Jacques, bedankt voor je toevoeging. Ik heb het zojuist geprobeerd: slangetje tussen relais en carb aan de relaiszijde afgekoppeld en afgedopt, relais opengelaten (zodat ik eventuele doorslag kon zien) en de motor op gas gestart. Het maakt helaas niks uit, ook niet na wat langer lopen. Het luchtfilter blijft ploffen en ronken, het benzinerelais lekt niet. Eigenlijk doet alles nog precies hetzelfde als eerst. Inmiddels ben ik uitgepiest, vrees ik. Ik rij de auto als tweede auto en kan hem eigenlijk niet goed missen, anderzijds heb ik het momenteel ook te druk op het werk om er grondig naar te kijken. Zijn er inmiddels toevallig Zeeuwse of West-Brabantse freaks die mij willen helpen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.