onderblok problemen???
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-06-2005 08:07 #75489
door
Beantwoord door in topic onderblok problemen???
Met dubbele voorpijp bedoel ik inderdaad dat het spruitstuk 2 uitgangen heeft naar de eerste pijp van de uitlaat. Als je de weber vervanger voor de Zenith hebt gemonteerd heb je maar 1 uitgang. Die carburateur is inderdaad voor een B18. Ik denk dat je of op zoek moet naar een B18 onderblok om er weer een B18A van te maken, ofwel op zoek naar alle ontbrekende B20 onderdelen (kop?, ontsteking?, spruitstuk, uitlaat pijp en carburateur)
Een mengsel van verschillende onderdelen ga je nooit 100% mooi draaiend krijgen.
Een mengsel van verschillende onderdelen ga je nooit 100% mooi draaiend krijgen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-06-2005 16:48 #75488
door
Bij bccp kunnen ze jouw weber aanpassen voor een b20. Ik heb ze wel eens gebeld en ze zeiden toen dat dat kon. Ik zou je aanraden een 123ontsteking te nemen dan heb je meteen de hele ontstekingstoren en is nog electronisch ook. Mocht het daarna nog niet goed lopen dan vrees ik dat je idd de kop moet veranderen.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-06-2005 17:04 #75487
door
Het hele verhaal kwam aan het licht toen ik de kop heb laten reviseren. Deze is aangepast op de 2 liter, dus dat mag het probleem niet zijn. Ik ben blij dat het probleem eindelijk duidelijker begint te worden. Minder blij uiteraard met het feit dat het me nog meer gaat kosten voor hij eindelijk fatsoenlijk rijdt.