auto schudt bij lage snelheid

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-07-2005 23:33 #75848 door
Beantwoord door in topic auto schudt bij lage snelheid
Klinkt als een canvasbreuk in je band......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-07-2005 12:30 #75847 door
Beantwoord door in topic auto schudt bij lage snelheid
canvas.....Dries toch, dat wordt al jaren niet meer gebruikt; je bedoelt een breuk in de karkasdraden, ok, dat kan; mijn Franse (Michelin) baas zei altijd: "allez aux faits" oftewel ga op de feiten af, dus kijken en meten; als ik even mee moet kijken in B'veld hoor ik het wel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-07-2005 23:02 #75846 door
Beantwoord door in topic auto schudt bij lage snelheid
oeps..... sorry Pieter, ja dat bedoel ik natuurlijk.... Maar joed jij bent dan ook de expert.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-07-2005 12:24 #75845 door
Beantwoord door in topic auto schudt bij lage snelheid
Nou ik heb het grootste probleem gevonden. Dat was namelijk een slechte band links achter. Ik had dat vermoeden en heb het reserve wiel er op gezet. De auto reed weer fijn. Dus van 't weekend een bandje gehaald op de sloop en dat scheelt. Hij is echter nog niet helemaal perfect. Ik heb nu ook drie verschillende banden er onder. Heeft iemand een tip waar ik voor weinig geld een setje (4) nieuwe banden kan krijgen voor mijn 142? Is dus maat 165-15, want bij de gemiddelde kwik fit is dat heel duur (85 euro per band inclusief montage). Of kan het geen kwaad als ik met een allegaartje rond rij?
Bedankt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-07-2005 18:19 #75844 door
Beantwoord door in topic auto schudt bij lage snelheid
Probeer het eens bij dries...Kevers hebben ook vaak dezelfde maat dus als dries niets heeft bij een kevergarage.Of gewoon scandcar, nordicar,VOD,veterancar,willem van der heide,etc etc.succes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.