motorrevisie/tuning
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2006 17:38 #79693
door
Beantwoord door in topic motorrevisie/tuning
<i>its up to you, het kost wat maar is zo lekker</i><br>Inderdaad lekker he!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-03-2006 21:04 #79692
door
Beantwoord door in topic motorrevisie/tuning
beste Sietse, heb juist een E blok gekocht.
Ben ook op zoek naar de juiste carburatie voor op gas en zoveel mogelijk kracht. Dacht zelf aan 2 Strombergs (simpel afstel-len)maar inlaatspruitstuk heb ik niet be-staat dit eigenlijk wel? Als dit niet lukt 1 dubbele weber. Dit alles in combinatie met spag. uitlaatspruitstuk. Heb gehoord dat dit spec. uitlaatspruitstuk problemen geeft bij een constante snelheid.(inhouden versnellen door te weinig tegendruk)Reviseer tegelijkertije de complete voor-trein, wil de auto voor verlagen (kortte voorveren), ben jij daar ev. bekend mee??
Zou graag wat suggesties willen ontvangen!
bvb dank, groeten aad
Ben ook op zoek naar de juiste carburatie voor op gas en zoveel mogelijk kracht. Dacht zelf aan 2 Strombergs (simpel afstel-len)maar inlaatspruitstuk heb ik niet be-staat dit eigenlijk wel? Als dit niet lukt 1 dubbele weber. Dit alles in combinatie met spag. uitlaatspruitstuk. Heb gehoord dat dit spec. uitlaatspruitstuk problemen geeft bij een constante snelheid.(inhouden versnellen door te weinig tegendruk)Reviseer tegelijkertije de complete voor-trein, wil de auto voor verlagen (kortte voorveren), ben jij daar ev. bekend mee??
Zou graag wat suggesties willen ontvangen!
bvb dank, groeten aad
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-03-2006 16:27 #79691
door
Beantwoord door in topic motorrevisie/tuning
Aad, als je dubbele Strombergs wil monteren kun je het zelfde spuitstuk gebruiken als voor de dubbele SU's. De aansluiting is het zelfde. Overigens kun je natuurlijk ook gewoon dubbele SU's gebruiken. Eventueel eerst even reviseren. <br> Van het spaggeti-uitlaatspruitstuk zijn er feitelijk 2 varianten: het 4-2-1 en het 4-1 type. De laatste is met name bedoeld voor de racerij, en niet dagelijks gebruik. Overigens kun je haast net zo goed het standaard uitlaatspruitstuk gebruiken met een sportsysteem er achter. <br> Wat betreft je voortrein: gebruik PU in plaats van de rubber silentblocks, dat stuurt vele malen strakker, en is zeker met lage verlaagde veren een aanrader. Kijk eens op
www.tinustechniek.nl
. Daar staat wel wat info over dit soort zaken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.