Amazon Combi 1965 weer de weg op krijgen

Lees meer
19-01-2019 22:13 #181438 door 16020-dummy
Beantwoord door 16020-dummy in topic Amazon Combi 1965 weer de weg op krijgen
Dank voor de leuke reacties weer! Geeft de burger moed.
Die voorkeuring is een goede tip en had ik ook al in m'n gedachten voorbij laten komen. Het spreekt voor zich dat ik olie, rubbers etc. ga vervangen, maar het is wel prettig als m'n garagehouder (ook enorm Volvo gek, wel leuk) hem eens goed doorlicht.

Rob, voor nu wil ik hem motorisch in orde maken en de ergste plekken lassen en bijwerken. Over een paar jaar wil ik hem wel helemaal laten sodastralen en opnieuw spuiten (kleur blijft uiteraard hetzelfde). Omdat ik dit netjes wil laten doen en dus ga uitbesteden, ga ik dat niet meteen doen. Eerst even verder sparen, zodat ik hem echt goed onder handen kan nemen. Half werk is geen werk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-01-2019 14:21 #181511 door Maikel Groener
Beantwoord door Maikel Groener in topic Amazon Combi 1965 weer de weg op krijgen
Succes Renee,
Dat gaat een mooi project worden.
De basis is er.

244 GLE '79 als dagelijks vervoer, Ama '68 project

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-11-2019 20:22 #186032 door 16020-dummy
Beantwoord door 16020-dummy in topic Amazon Combi 1965 weer de weg op krijgen
Oeps, ik zie nu weer dat ik al een webdagboekje had geopend.
Hier dan maar verder ipv in mn voorsteltopic.

"Het opknappen vordert gestaag. Inmiddels is ie motorisch zo goed als klaar. De velgen zijn nu vast naar de spuiter (Amazon even op blokken) zodat er straks nieuwe banden op kunnen. Dan kan ik naar de RDW om hem te schouwen en dan hup APK er op.
Als dat allemaal achter de rug is ga ik eens peilen bij de plaatwerker/spuiter die ik heb gevonden wat het ongeveer gaat kosten om hem cosmetisch helemaal netjes te krijgen en afhankelijk van de status van mijn spaarrekening op dat moment pak ik door of spaar ik nog even verder.
In ieder geval vandaag vier nette deuren opgehaald bij Transocar in Berkel Enschot, omdat de deuren die er nu in hangen absurd dik in het plamuur zitten en dat veel werk oplevert. De beste man had ook nog een heel net stuurtje liggen, dus van het gebarsten stuur ben ik straks ook af. We gaan lekker!"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.