Ik ben begonnen met mijn p1800!

• Martijn Thijssen
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
13-12-2025 14:15 #1479399 door Martijn Thijssen
Beantwoord door Martijn Thijssen in topic Ik ben begonnen met mijn p1800!
Ik kom duidelijk niet zo vaak op dit forum. Ik schrijf mijn belevingen meestal op voor het blad Klassiek en Techniek. Ik zit nu met een vraag en bemerk dat het al 7 jaar terug is dt ik hier iets meldde. Dat is wel heel erg lang geleden.....

Nu ben ik in die tijd wel wat opgeschoten maar nog niet zo heel veel. Het was erg druk met andere zaken. De p1800 is gestraald, en ik heb wel wat laswerk gedaan. Heb de balkjes onder de voorstoelen vervangen, en wat werk aan een bodemplaat gedaan. 

Ik loop nu tegen de vraag aan hoe de lengtebalk waarop de dorpel zit, aan de voorzijde is afgewerkt. Dat geheel is bij mij verdwenen en ik heb geen idee hoe het er uiteindelijk uit moet zien. Heeft iemand misschien foto's daarvan? Of is er misschien iemand in de buurt van Haarlem waar ik een keer mag komen kijken/foto's maken?

De vorige eigenaar heeft de lengtebalk al vervangen. Die loopt nu schuin af vanaf de schopplaat. Hij loopt niet rond vanaf die schopplaat. Dat zou ik eigenlijk verwachten. Maar het hoort misschien wel zo?

Vast dank voor reactie! Martijn
Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD