Zweeds Duitse Duett P210 1965

Lees meer
09-11-2015 08:45 #155535 door Tom Fransen
Beantwoord door Tom Fransen in topic Zweeds Duitse Duett P210 1965
Gelukkig kan ik onder dak sleutelen maar het "vieze" werk doe ik graag buiten. Op dit moment staat ie nog op de autoambulance wat twee voordelen heeft; omdat de auto erop staat is er meer plaats om er rondomheen te lopen dan dat ze naast elkaar staan en met schoonmaken etc. Hoef ik er nu niet iedere keer de wielen af en op te zetten want ik duw de trailer gewoon buiten en kan verder gaan waar ik gebleven was.
Als hij op de kantelbrug staat gaat dat natuurlijk niet meer.
Thom

The difference between men and boys is the price of their toys.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-12-2015 19:32 #156845 door Tom Fransen
Beantwoord door Tom Fransen in topic Zweeds Duitse Duett P210 1965
Het heeft een tijdje geduurd maar hierbij weer een korte update.
Het grofste schuurwerk ligt al weer eentijd achter mij en het achterste gedeelte van de onderkant is al blank.
Het laswerk is inmiddels ook gestart

Best handig zo aan de achterkant werken...

Hiervoor zijn de dorpels links en rechts al vervangen en het plaatwerk rond de achterlichten is nu ook al nieuw



Helaas niet zo veel foto's gemaakt, te druk aan het klussen geweest.

Om de wielkasten goed aan te kunnen pakken is inmiddels de achteras er onderuit.
En daar zit ook wel wat werk aan. De bevestiging links en rechts is niet meer helemaal identiek..



Is dit trouwens de juiste as en wat zou de overbrenging zijn (kan ik dat vanbuiten zien?)



Inmiddels bezig met de stukken tussen de dorpel en de achterste wielkasten.

Kortom best lekker opgeschoten.
Het werk gaat net zo hard door alleen ga ik het om plotseling veranderende economische redenen wel wat rustig aandoen met aanschaf van nieuwe delen (hopelijk van tijdelijke aard).

Thom

The difference between men and boys is the price of their toys.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.