LPG onderbouw in 1800S

Lees meer
25-01-2011 08:45 #99872 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic LPG onderbouw in 1800S
Hmm, dat filmpje wil niet, zo dan maar:


Ik dacht in de lengte omdat je aangaf dat die twintanks te breed zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-01-2011 13:30 #99883 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic LPG onderbouw in 1800S

"Rob Spoon" schreef:
Ik ben aan het zoeken naar twintanks, maar die zijn vaak 55cm breed (2x27cm). Dat zou nogal wat aanpassingen vergen. Wel 74 liter! Een wat dunnere zou dus beter zijn. zoeken, zoeken.
De benzinetank van een 1800 is ongeveer 75x44cm toch? En iets van 15cm hoog ofzo?
Met de auto erbij is het handiger puzzelen.


Zal het straks even opmeten!

"Rob Spoon" schreef:

" frameborder="0" allowFullScreen>

werkt beter. En die roest, dat is nou net het probleem. Binnenkort meer over de auto.

Tanks in lengterichting? Dat is niet echt zinnig, de benzinetank ligt dwars. Die ruimte wil ik benutten voor LPG.

Hoe zit het trouwens met die nieuwe kunststof LPG tanks van 10 jaar terug? Ik kom ze nergens tegen...


Kunststof tanks? Nooit van gehoord! Je kan wel een verhoging maken voor een grotere tank, alleen gaat dit wel tenkoste van de kofferbakruimte. Op mijn wijze kan ik toch nog mijn reserve wiel meenemen (ookal deed ik dat nooit!)

Roest moet bij een 1800 echt niet onderschat worden! Plaatwerk e.d. zijn stukken duurder en lastiger dan bij bv een 140/Amazon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-01-2011 14:21 #99886 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic LPG onderbouw in 1800S
Maximale maten zijn 71X49 cm! Dit zal toch wel gelijk zijn voor een E als een S?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-01-2011 16:08 #99889 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic LPG onderbouw in 1800S
Is dat de sparing in de vloer, Boele? Hoe is de hoogte van de benzinetank? Bijna vlak aan de bovenkant geloof ik?
Ik heb gezocht naar twintanks, maar die bestaan haast niet meer. Wat zou passen is een 60l tank, Ø360x686.
Ik heb gescande maattekeningen van de bodem en de carosserie nu in een tekenprogramma staan. Het klopt niet helemaal, maar de 60l. bom komt ongeveer even hoog als het (normaal) liggende reservewiel.

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-01-2011 12:37 #99925 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic LPG onderbouw in 1800S
Hoogte weet ik zo niet, Kan er morgen pas onderliggen!

Tank is inderdaad redelijk vlak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.