- Berichten: 1280
In T-en tbv lpg verdamper
- Hans W.
- Offline
- Platinum-lid
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Johan Geers
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 3380
Kachel is bij mij niet aangesloten omdat mijn kleine nichtje nogal eens met de knoppen speelde.
Het flensje is een zelfgemaakt flensje maar je zou er ook aan kunnen denken om 1/4 draad in de kop te tappen en een 1/4 nippel monteren waar je je slang op aan sluit.
Zoals het bij zit gaat alleen als je geen injectionmotor heb, bij een injection is dit aansluit punt gbruikt.
succes
Johan Geers
Bijlage photo-00161(1).jpg niet gevonden
Bijlage photo-00161(2).jpg niet gevonden
Bijlage photo-00161(3).jpg niet gevonden
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Jeroen Visser (GAST)
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
- Berichten: 831
"Johan Geers" schreef:
BesteJeroen, je zou het ook kunnen doen zoals ik het gedaan heb zie foto's.
Kachel is bij mij niet aangesloten omdat mijn kleine nichtje nogal eens met de knoppen speelde.
Het flensje is een zelfgemaakt flensje maar je zou er ook aan kunnen denken om 1/4 draad in de kop te tappen en een 1/4 nippel monteren waar je je slang op aan sluit.
Zoals het bij zit gaat alleen als je geen injectionmotor heb, bij een injection is dit aansluit punt gbruikt.
succes
Johan Geers
Dag johan,
Zo had ik het zitten. Alleen nu moet ik de verdamper meer naar achter plaatsen en heeft mijn nieuwe cilinderkop andere aansluitmaten tbv de koelwaterflens aan de voorkant.
Ik probeer de slangen zo kort mogelijk te houden vandaar dat ik de aansluitmanier van Rob en Hans ga hanteren.
Thanks.
Groet Jeroen
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Johan Geers
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 3380
Tstuk maken in de buurt van de waterpomp.
Misschien heb je nog zo een leiding reserve liggen kun je die eerst ombouwen.
Op die manier heb je alles voorin zitten en is er misschien een manier te vinden om de verdamper onder het spatbord te bouwen.
Houd je maximale ruimte voorin.
En dan een binnenscherm van een 240 gebruiken om de verdamper te beschermen.
In ieder geval succes
m.vr.gr.
Johan Geers
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.