Raad het geluid?

Lees meer
14-07-2019 00:36 #184175 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic Raad het geluid?
Ga eens naar een schokbreker testbank.
Die laten de auto ook flink schudden.

succes

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-07-2019 17:59 #184203 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Raad het geluid?
Misschien is het probleem al een maand geleden opgelost ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-07-2019 19:03 #184204 door Jacob van Zwet
Beantwoord door Jacob van Zwet in topic Raad het geluid?

J. Verstegen schreef : Ik heb ooit iets vergelijkbaars gehad. Bleek een afgescheurde puntlas te zijn. Kan ook zijn dat er ooit plaatwerk is vervangen wat niet voldoende is afgelast en waar nu beweging in zit.


Ik ben indd bang dat het zo iets is.
Het komt van de de kant waar ik zelf niet zo veel werk heb gedaan dus het zou kunnen dat er iets zit wat minder goed gedaan is.
Droog of nat wegdek maakte ook geen verschil dus dit sluit de PU bussen ook uit. Wel al een keer gaan kamperen door de volle achterbak hoorde ik het minder.;)
Ik heb alles geprobeerd wat los zit dus het is geen "standaard" iets zoals losse stangtjes etc.

De schokbreker test bank voor de auto vind ik wel een goeie weet iemand waar dit nog te vinden is ik heb ze nog nooit gezien?

Nu de Radio wat harder dan hoor je het bijna niet meer ik blijf er naar zoeken maar vind het zonden om er nu te veel tijd in te stoppen.
Van de herfst weer winter klaar maken dan zal ik de auto eens leeg trekken banken etc er uit en een test ritje met iemand maken die dan mogelijk de plek kan vinden.

De adviessen blijf ik altijd waarderen maar denk dat dus het boven staande.

Groet,
Jacob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-08-2019 22:13 #184503 door Jacob van Zwet
Beantwoord door Jacob van Zwet in topic Raad het geluid?
Het heeft even geduurd maar ik weet wat het was!
Nog even een check voor de vakantie auto omhoog wiellagers checken zicht inspectie etc..
lig ik er onder rammel even aan de uitlaat verrekt ik hoorde voor het eerst de "vogel".
Maar het was niet de uitlaat iemand anders even de uitlaat laten bewegen nu kon ik alles eens vast houden en de oorzaak ontdekken.
Je kent het mogelijk wel, je geloof dat je iets hebt gecheckt en gemonteerd en denkt dat je dat al uitgesloten hebt daar ben ik dus mooi de mist mee ingegaan. Dit kwam mede omdat ik het geluid nooit kon creeeren als de auto stil stond.
Het was de stabilisator stang welke ik een halfjaar geleden had de gemonteerd dus tog PU bussen! waar deze aan de chasis gemonteerd zit was net genoeg spelling ontstaan de de bovenste PU bus niet belaste werd en beetje kon gaan piepen.
Deze wat straker aangedraaid en ja hoor geen gepiep meer onderweg. Het is als of de auto er zelf mee speelt nog zo voor de vakantie pfff dat is wel lekker. Bedankt voor het mee denken en de tips zo zie je maar altijd eerst je eigen werk na lopen hoe erg je je zelf ook vetrouwd.

Groet, Jacob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-08-2019 23:23 #184506 door Leo Foederer
Beantwoord door Leo Foederer in topic Raad het geluid?
Gefeliciteerd en prettige vakantie!

P544B B16A, P220VE B18A

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-08-2019 08:38 #184509 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Raad het geluid?
Eind goed,al goed! Prettige vakantie toegewenst!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-08-2019 10:07 #184510 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Raad het geluid?
Mooi! Dank voor de terugkoppeling, daar leren wij dan nu ook weer van.
Prettige vakantie!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.