Extra metertjes
- Gijs Kirkels (GAST)
- Premium lid
-
Minder
Meer
13-03-2011 14:15 #101397
door Gijs Kirkels (GAST)
Beantwoord door Gijs Kirkels (GAST) in topic Extra metertjes
ik heb al gevonden hoe hij werkt; er zitten 4 aansluitingen op waarop sensoren kunnen worden aangesloten, en de boutjes op de foto zijn dus om niet gebruikte aansluitingen af te sluiten.
zie: www.wvopzeeland.nl/oliedrukmeter.html
hier zie je hoe het werkt:
even uitzoeken of het aan te sluiten is met de meter die ik op het oog heb, en of de sensors erbij geleverd worden.
zie: www.wvopzeeland.nl/oliedrukmeter.html
hier zie je hoe het werkt:
even uitzoeken of het aan te sluiten is met de meter die ik op het oog heb, en of de sensors erbij geleverd worden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gijs Kirkels (GAST)
- Premium lid
-
Minder
Meer
13-03-2011 14:22 #101399
door Gijs Kirkels (GAST)
Beantwoord door Gijs Kirkels (GAST) in topic Extra metertjes
P.S.
aan het klokje zitten kabels: rood/blauw, zwart, groen/wit, groen, en geel.
hierin zitten oliedruk én temp verwerkt, maar het komt eigenlijk uit een datsun..
aan het klokje zitten kabels: rood/blauw, zwart, groen/wit, groen, en geel.
hierin zitten oliedruk én temp verwerkt, maar het komt eigenlijk uit een datsun..
- Terwindt
- Junior lid
-
Minder
Meer
14-10-2012 23:58 #118998
door Terwindt
Beantwoord door Terwindt in topic Extra metertjes
Deze week dus eens eindelijk die metertjes installeren die nu 2 jaar op de schap liggen.
De temperatuur ga ik ook voor de olie gebruiken, anders is het niet echt een toevoeging.
Ik heb ook naar die adapters gekeken alleen zijn deze ook bruikbaar voor mechanische temperatuur en oliedruk?
Oliedruk is dus met een nylon slangetje en temp via een sensor met zo'n gasdraad.
Daarnaast vind ik het nogal een lekkage gevoelige oplossing. De oliedruk kan ik ook bij de olie lampje sensor weghalen. (die is toch stuk)
Waar zou ik het best mn olie temp vandaan halen? De carterpan? Het liefste wil ik mn blok laten zitten, om nu voor 2 tellertjes zoveel moeite te doen
.
Mensen die ervaring hebben met die adapters altijd welkom. En zeker of t kan met mechanische tellers.
Anders oplossingen voor de sensoren.
Dank
De temperatuur ga ik ook voor de olie gebruiken, anders is het niet echt een toevoeging.
Ik heb ook naar die adapters gekeken alleen zijn deze ook bruikbaar voor mechanische temperatuur en oliedruk?
Oliedruk is dus met een nylon slangetje en temp via een sensor met zo'n gasdraad.
Daarnaast vind ik het nogal een lekkage gevoelige oplossing. De oliedruk kan ik ook bij de olie lampje sensor weghalen. (die is toch stuk)
Waar zou ik het best mn olie temp vandaan halen? De carterpan? Het liefste wil ik mn blok laten zitten, om nu voor 2 tellertjes zoveel moeite te doen
.Mensen die ervaring hebben met die adapters altijd welkom. En zeker of t kan met mechanische tellers.
Anders oplossingen voor de sensoren.
Dank