ramen beslaan

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-10-2003 20:42 #66003 door
Beantwoord door in topic ramen beslaan
Heeft iemand 'n amazon zonder dit probleem?Groet Wiet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-10-2003 22:42 #66002 door
Beantwoord door in topic ramen beslaan
Blijft gezeik met dit soort ouwqe bakken....Gaat bij mij wel goed met die stekker in de stoeprand en de standverwarming. Heb vorige (koude) winter ontdekt dat een half uurtje elektriek voorverwarmen waarbij na een kwartiertje de fan bijschakelt de ideale oplossing is. Wel een hoop gefrut met elektronica door zwagerlief.... Gebruik dit alleen bij echt shitweer om `s ochtends soepel te kunnen starten zonder te hoeven krabben. Gemak dient de mens nietwaar. Scheelt ook een hoop slijtage aan de motor, voorzover ik weet en begrijp.....In de huidige weersomstandigheden lukt het door inlekbeperking nog wel zonder deze maatregel. Vraag me af of ik ter slijtagevoorkoming niet altijd zo zou moeten starten als het kan.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-10-2003 19:15 #66001 door
Beantwoord door in topic ramen beslaan
Bij Blik op de weg hebben ze het eens een keer gehad over standverwarming. De getoonde standverwarming werkte op de brandstof van de wagen zelf (benzine of diesel) en niet op het lichtnet. Gekoppeld aan een timer schakelde die verwarming zich op het gewenste tijdstip in. Geen omkijken naar, niet krabben, gewoon in een warme auto stappen en wegrijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-10-2003 08:23 #66000 door
Beantwoord door in topic ramen beslaan
Ik geef toe, zo`n auto-CVtje is een betere oplossing, maar die zweden hebben blijkbaar allemaal een garage met spanning, dus doen zij het elektriek.Zat er al in, dus.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-10-2003 21:54 #65999 door
Beantwoord door in topic ramen beslaan
Das ook jammer, in Den Haag hebben ze geen kontactdozen in de stoeprand... ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-11-2003 16:48 #65998 door
Beantwoord door in topic ramen beslaan
En wij Belgen maar dure producten kopen i.p.v. eerst eens naar onze zuinige buren in het Noorden te luisteren...Proficiat René.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-12-2005 18:05 #65997 door
Beantwoord door in topic ramen beslaan
Hallo ik heb een probleem dat mijn vooruit helemaal beslagen is van binnen redelijk veel.mijn wagen is bijna twee jaar oud een peugeot 307 zelfs als ik een eind gereden heb en dan een uur laat stil staan dan is het terug van zelfde??????

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.