- Berichten: 35
Arjen stelt zich voor.
- Arjen Roelse
- Offline
- Junior Lid
-
- Allround beunhaas
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Yuri Colman (GAST)
-
- Offline
- Expert lid
-
- Ouwe meuk is leuk
- Berichten: 112
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Arjen Roelse
- Offline
- Junior Lid
-
- Allround beunhaas
- Berichten: 35
" Veni vidi fixi "
Bijlagen:
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Arjen Roelse
- Offline
- Junior Lid
-
- Allround beunhaas
- Berichten: 35
" Veni vidi fixi "
Bijlagen:
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Johan Geers
- Offline
- Platinum-lid
-
- Berichten: 3283
Ik heb bij bij mij 16inc wielen en heb de verbreders zo gemaakt dat ik net zoveel naar binnen als naar buiten ben gegaan houd ik de krachten op de lagers hetzelfde.
Bij mij zit er 205/55/16 banden rond.
m.vr.gr.
Johan Geers
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Hans Latenstein (GAST)
- Offline
- Junior Lid
-
- Berichten: 39
Maar gezien de overige werkzaamheden heb ik er wel vertrouwen in dat dat goed zit.
Interessant project verder Arjen, ben benieuwd op welk koppel/vermogen je uit gaat komen met deze opzet!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Gideon Los
-
- Offline
- Expert lid
-
- Berichten: 139
Ik las in je tekst dat je een Cr van 12.5 : 1 gaat gebruiken in combinatie met het rijden op lpg. Hoe kom je zo op 12.5 ?
Ik vraag er naar omdat ik zelf een B230 blok (CR 10.3 op 1) wil aanpassen voor rijden alleen op lpg. Mijn bedoeling is een CR van max 11.5 op 1, hoger durf ik niet te gaan ivm eventuele schade aan de motor.
Heb jij je verdiept in de CR icm LPG materie?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Arjen Roelse
- Offline
- Junior Lid
-
- Allround beunhaas
- Berichten: 35
De compressie verhouding kan je op lpg wel richting 1 op 13 wel icm de juiste nokkenas natuurlijk.
Maar ik ga voor 1 op 11.5 toch maar omdat ik ook de benzine optie open wil houden.
Nog wat staal worm verwijderd uit de amma.
Dwarsbalk was helemaal weg.
Soort flinstone auto
" Veni vidi fixi "
Bijlagen:
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Gideon Los
-
- Offline
- Expert lid
-
- Berichten: 139
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Arjen Roelse
- Offline
- Junior Lid
-
- Allround beunhaas
- Berichten: 35
Je hebt een nokkenas nodig die de compressie dynamisch omlaag haalt.
Maar dat zijn de meeste snelle NA nokkenassen wel.
Maar voor zulke compressie verhoudingen moet de boel sowieso wel goed op punt staan.
Knock zitten we niet op te wachten.
Pre ignition al helemaal niet
" Veni vidi fixi "
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.