Richard en zijn Volvo

Lees meer
01-11-2017 21:31 #172947 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Richard en zijn Volvo
Je hebt blijkbaar geen idee van de complete willekeur die hier in Frankrijk heerst Rene. Maar je kunt overal een mening over hebben.....

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-11-2017 21:59 #172949 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic Richard en zijn Volvo
Daarom is 3 weken vakantie in Frankrijk ook meer dan genoeg. En ja ik deel mijn mening graag, maar ik merk aan jou irritatie dat ik teveel overal een mening over heb. Zal proberen erop te letten. Maar ik blijf het raar vinden dat Richard de auto terug neemt om hem hier te verkopen voor de Fransman, tenzij dit al van te voren tussen die 2 is afgesproken maar dat lees ik nergens, dus. Maargoed ik neig alweer naar het uitspreken van mijn mening dus doe ik dat maar niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Richard Koopman (GAST)
  • Richard Koopman (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • Hey !
Lees meer
02-11-2017 11:49 #172962 door Richard Koopman (GAST)
Beantwoord door Richard Koopman (GAST) in topic Richard en zijn Volvo
Tja.. ieder zijn ding. Ik koop de auto overigens niet terug van de Fransman, maar ik wil hem graag helpen. Verkocht = Verkocht is niet mijn stijl. De verkoop van deze auto heeft een leuk en aardig contact opgeleverd. Weliswaar is de situatie strikt genomen niet mijn probleem, maar waarom zou ik niet helpen de wereld een beetje aardiger te maken. Voor mij is dat een kleine moeite. Dank Tom voor je hartelijke mail en de suggestie die je hebt gegeven. Fabrice neemt volgende week contact met je op.

Richard Koopman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.