Maar eventjes voorstellen.

Lees meer
11-04-2013 03:59 #125963 door Peter Rumen
Beantwoord door Peter Rumen in topic Maar eventjes voorstellen.
Hallo Jules,
Bij toeval heb ik je vader in maart ontmoet bij Martens Autoparts in Deurne. Omdat ik daar met mijn P1800S was kwamen we al snel aan de praat want hij heeft ook nog een P1800S in de werkplaats die moet worden opgeknapt. Op weg naar huis kom ik altijd door Liessel en zag je vader de oprit oprijden en ben heel brutaal gevolgd tot aan de werkplaats. Daar hebben we het gesprek over de Volvo's voortgezet en heeft hij me zijn hele werkplaats en zolder met onderdelen laten zien en ik was onder de indruk van de hoeveelheid. Een echte Volvo man gooit ook geen onderdelen weg toch. :lol: Op de buitenplaats had hij ook nog een aantal Amazons staan en ik weet niet of die van jou daar ook bij stond?

Succes met je project en ben maar heel zuinig op je vader want die komt je nog goed van pas denk ik zo. ;)

Groetjes, Peter

Mijn Volvo rolt, die van jou ook?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-04-2013 21:35 #125981 door Michel Vastmans
Beantwoord door Michel Vastmans in topic Maar eventjes voorstellen.
Hallo Jules,

Veel succes met je project. Je boft wel met de Volvoman zo kort in de buurt. Hem kennende gaat je deze uitdaging zeer lukken!

groeten, ook aan je vader

Michel Vastmans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-04-2013 08:16 #125995 door Eric van Vliet
Beantwoord door Eric van Vliet in topic Maar eventjes voorstellen.
Welkom bij de club! Heb je ook al gehoord van het jongerenregister?
Zo niet, kijk dan even op deze site via het menu vereniging>regio's en registers>jongerenregister en meld je aan :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.