Misschien wel leuk om na een lange tijd hier een update te geven.
Bovenstaande auto is helaas niet meer. Ik heb er in meer dan 1 jaar tijd 35000 km mee gereden. Tot dat ik in April 2014 van achteren ben aangereden. Behoorlijk tijd getwijfeld wat te doen. Het is tenslote een orginele nederlander, waarvan ik de hele historie bekend had. Uiteindelijk toch besloten om een andere te kopen.
Wederom een orginele NL gevonden. Half mei op een zaterdag met de trein naar Heerlen gegaan om de auto op te halen. Op de terugweg ( nog geen 50 km verder ) ontzettend hard ratelend geluid onder de motorkap te horen. Direct de auto afgezet en de ANWB laten komen. Deze hebben de auto uiteindelijk afgesleept, en mij naar het dichtbijzijnde station gebracht.
Kortom ronduit k*t!!!!!! Gelukkig had ik ervoor gekozen om het wrak van mijn oude auto te behouden. Bij de aankoop van de nieuwe auto ( B18A ) had ik samen met Boele al de gedachte om op termijn mijn blok uit de oude ( B20A met bekende historie ) over te zetten. Alleen dit was niet de bedoeling om het op z'on korte termijn te doen. Uiteindelijk met hulp van een aantal jongens van het jongerenregister het blok overgezet. Zodat ik toch nog een deel van LKW met eigen auto kon meemaken.
De nieuwe auto is technische redelijk. Optisch en qua carrosserie zit er wel het nodige werk aan.
Nu is het eigenlijk altijd al een droom geweest om een combi te hebben. Eind januari ben ik tegen de combi van Jeroen Visser gelopen. Deze had m te koop staan. Na vijf minuten gereden te hebben en na toch goed gekeken te hebben, heb ik besloten om deze ook te kopen.
Nu ga ik met beraden wat te doen.
Ik denk dat ik de combi ga opknappen en strak maken. Heeft zeker potentie. En dat ik de groene sedan lekker de onderhoudsbeurtjes ga geven en deze "op" ga rijden.