amp. lampje + accu + spanningsregelaar
- Ronald Menges
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
24-08-2008 13:02 #89820
door Ronald Menges
Beantwoord door Ronald Menges in topic amp. lampje + accu + spanningsregelaar
<p>Het is jammer dat je geen lid bent van de club, anders kon je in dat prachtige fullcolour VCM6blad weer een vakantieverhaal lezen, hoe ik door zuid-west Engeland met caravan gecrosst ben, totaal 2800 km. Ik heb altijd twee schroevendraaiers, wat steeksleutels met Engelse maten en een trommeltrekker bij me. Niets nodig gehad, want die had ik voor de lekke band die ik opliep niet nodig. Bovendien kan je ook nog eens je kennis bijspijkeren over de spanningsregelaar en dynamo tijdens de regioavonden. Een idee?</p><p>Groet, Ronald</p><p> </p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
Minder
Meer
24-08-2008 14:10 #89819
door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic amp. lampje + accu + spanningsregelaar
Gelukkig : eind goed al goed! Het kunnen i nderdaad best alleen de koolborstels zijn. Succes
- Bezoeker
-
26-08-2008 23:58 #89818
door
Beantwoord door in topic amp. lampje + accu + spanningsregelaar
<p>vandaag heb ik de koolborstels vervangen. voor alle zekerheid heb ik geinformeerd bij een gespecialieerd bedrijf wat het kost om dynamo en spanningsregelaar door te meten. nou, voor 5 euri kan je je geen bult vallen. na het doormeten bleek dat beiden het prima deden. na thuiskomst de dynamo en spanningsregelaar weer ingebouwd en na het starten doet het amp. lampje wat t moet doen: uitgaan!!! zelfs bij stationair toerental met ALLE gebruikers AAN brandt het lampje niet.</p><p>ronald: ik loop al langer te dubben om lid te worden omdat deze vereniging erg levendig/actief is. echter, ik heb meerdere oldtimers en om nou lid te worden van elke club??? maar nogmaals, als ik een keuze moet maken dan wordt het de v44-club. ik zal er nog eens een nachtje over slapen.</p>
- Pieter Nauta (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-09-2008 21:13 #89817
door Pieter Nauta (GAST)
Beantwoord door Pieter Nauta (GAST) in topic amp. lampje + accu + spanningsregelaar
Beste mensen, wel een beetje laat maar.... ik heb hier toch ook een aparte ervaring mee...
alles was doorgemeten en wel goed toch viel regelmatig iets uit en bleef het ampere lamje branden Uiteindelijk het zekeringkastje losgehaald en aan de achterkant bleek het e.e.a. toch een beetje gesmolten geoxydeerd.
nieuw kastje en alles werkt als een trein!!!
Pieter Nauta
alles was doorgemeten en wel goed toch viel regelmatig iets uit en bleef het ampere lamje branden Uiteindelijk het zekeringkastje losgehaald en aan de achterkant bleek het e.e.a. toch een beetje gesmolten geoxydeerd.
nieuw kastje en alles werkt als een trein!!!
Pieter Nauta