- Berichten: 1950
123ignition
- 05703-dummy
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
26-06-2009 22:32 #92321
door 05703-dummy
Groet, Hans
Beantwoord door 05703-dummy in topic 123ignition
<p>uit eerdere topics blijkt dat de C-nokkenas inderdaad de "standaard" is voor een B20B.</p>
Groet, Hans
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Sven Hakbijl (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
- Berichten: 271
27-06-2009 19:19 #92320
door Sven Hakbijl (GAST)
Beantwoord door Sven Hakbijl (GAST) in topic 123ignition
Dan zou voor jou de instelling no. 7 volgens de tabel van 123 moeten zijn, toch?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Charles Zondag (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 6
21-09-2009 22:07 #92319
door Charles Zondag (GAST)
Beantwoord door Charles Zondag (GAST) in topic 123ignition
Heeft iemand een grafiek van de originele ontstekingscurve van een B18A? Tevens de vraag of iemand de curves heeft van de 123. Bij mijn oude ontsteking (mechanisch) begon de auto bij 120 km/h altijd lekker te lopen. Na 140 vlakte dat weer snel af. Ik wil eens zien hoe dat in die curves is. 123 nu ingesteld op B18a (standaard nokkenas), maar auto maakt veel herrie en kwam met moeite boven de 120. Met iets meer vervroeging en 98 benzine gaat het beter, maar niet zoals vanouds. Loopt wel zuinig, 1 op 12.5.Ben benieuwd of iemand iets weet.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 05703-dummy
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 1950
22-09-2009 14:54 #92318
door 05703-dummy
Groet, Hans
Beantwoord door 05703-dummy in topic 123ignition
<p>never change a winning team...
</p><p>als je blok net zo versleten is (begrijp me niet verkeerd, misschien is "ingelopen" een betere keuze) als je oude ontsteking, dan vormden ze tezamen misschien wel een heel goed geheel.</p><p>wel vervelend als je investeert in een 123, en je hebt dan niet het gewenste resultaat. </p><p>de ontstekingscurve van de 123 zal vast wel kloppen! staat het minuscule instelschroefje echt goed; misschien even opnieuw instellen?!?</p><p>je zou natuurlijk ook nog de pech kunnen hebben dat er werkelijk een foutje in de 123 zit; zou je eigelijk eens moeten kunnen testen met een andere.</p>
Groet, Hans
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.





