Tweepoot clignoteur in een 1969 Amazon

  • Edo Dijkgraaf (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
16-07-2009 23:47 #92566 door Edo Dijkgraaf (GAST)
Beantwoord door Edo Dijkgraaf (GAST) in topic Tweepoot clignoteur in een 1969 Amazon
Hans,

Leuk aanbod. Ik werk overigens niet op het Albeda (in Rotterdam), want dan was ik vast veel technischer. Ik organiseer gewoon leuke projecten en projectjes voor de leerlingen. Bijvoorbeeld dit project. (als de link niet werkt: www.projectw2006.com)
Als ik binnenkort eens over de Escamplaan rijd, zal ik je zeker even een hand komen geven. Het kan mogelijk nog wel een tijdje duren. Mijn vrouw heeft gisteren te horen gekregen dat ze baarmoederhalskanker heeft. Ze ging altijd al voor, maar staat tijdelijk even extra op de eerste plaats.

Bedankt mensen. Ik ga binnenkort mijn plan trekken, door draden te volgen etc. De bedrading van de Ama is zo behoeftig, dat zaken eerst eens goed in kaart moeten worden gebracht. Er is veel te veel en veel te vaak aan elkaar geknoopt.

Groet,

Edo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-07-2009 16:43 #92565 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic Tweepoot clignoteur in een 1969 Amazon
<p>ok Edo, ik begrijp dat je nu minder leuke dingen aan je hoofd hebt! :-( sterkte daarmee!</p><p>aanbod om ff samen te kijken naar je raw-probleem blijft gewoon staan.</p><p>groet, Hans.</p>

Groet, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.