- Berichten: 126
aansluiting claxon in stuur
- Lo Bouwens
- Offline
- Expert lid
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Leo Foederer
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 613
Het gat is dus eerder te groot dan te klein.
P544B B16A, P220VE B18A
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Lo Bouwens
- Offline
- Expert lid
- Berichten: 126
Bijlagen:
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Lo Bouwens
- Offline
- Expert lid
- Berichten: 126
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Renny Verwer
- Offline
- Elite-lid
Ik heb volgens mij nog een los stuurwiel liggen, ik kijk of ik er een goede foto van kan maken.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Lo Bouwens
- Offline
- Expert lid
- Berichten: 126
Of zorgt die veer die in het buisje zit er sowieso voor dat het strak zit, desnoods een beetje scheef?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Renny Verwer
- Offline
- Elite-lid
De kabel komt direct in de stuurkolombuis, dus niet door de onderdelen van de claxonring.
Door de veerdruk wordt het contactstuk nr 34 van de kabel tegen onderdeel 22 gedrukt. Deze is dicht, op de foto lijkt het of er een gat in zit.
Door de beweging van nr. 22 t.o.v. nr. 26 welke vast aan het stuur zit komt er een massa verbinding tot stand.
De isolatie schijf welke er tussen zit is in de webshop te koop onder nummer 654653.
Ik denk dat je er zo uit moet komen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Lo Bouwens
- Offline
- Expert lid
- Berichten: 126
Nr. 26 is nog los. Daar steek ik van binnen naar buiten (dus richting de stuurstang) de draad met de nrs. 34 t/m 36 door en vervolgens probeer ik nr.26 weer te monteren. Dan valt op dat de weerstand van de veert nr 37 erg groot is, maar vooral dat het buisje 36 maar tot de bolle rand tegen het gat komt en niet met de gladde omgefelste rand. Daardoor blijft het dus wiebelig.
Hopelijk heb ik zo begrijpelijk uitgelegd hoe ik het heb gedaan. Maar als dat fout is hoor ik graag wat er dan niet aan klopt.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Rik Tuin
- Offline
- Elite-lid
- Berichten: 319
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Renny Verwer
- Offline
- Elite-lid
De kabel moet in de stuurstang, het hoedje zit goed om de kabel, het dunne deel van het hoedje valt in de buis, als het stuur dan gemonteerd is en de claxonring is weer compleet zoals je deze uit elkaar hebt gehaald valt de zwarte huls in het gat van nr. 26 en de stift maakt contact met nr. 22 op het moment dat de claxonring wordt gemonteerd.
Ik hoop dat ik het nu beter heb uitgelegd.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.