relais P1800ES

Lees meer
14-02-2023 09:54 #202092 door Jaap van der Stad
Beantwoord door Jaap van der Stad in topic relais P1800ES
Hallo Frsd, ja zo,n discussie kan soms vreemd uitwaaieren. Het betreffende relais blijkt het "main Relay" voor de inspuiting te zijn. Maar bij mij is de inspuiting vervangen door 2 SU Carb. Dus ik had er niet veel last van dat dit kapot was. En om de chaos nog wat groter te maken, plaats ik een verkeerde foto bij een antwoord. Een foto van mijn Combi, waar net een gereviseerde motor in is gezet. Dit i.p.v. een foto van de P1800ES met 2 SU Carb. Mijn excuses, maar hierbij zet ik het recht.

Groetjes,

Jaap   
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-02-2023 11:41 #202093 door Rudi Dortangs
Beantwoord door Rudi Dortangs in topic relais P1800ES
Ik durf het bijna niet te vragen, maar het topic opende met: "Ik moet een kapot relais vervangen"
En nu vraag ik me af, hoe men na een ombouw tot carburateurs merkt dat een hoofdrelais voor inspuiting kapot is (en waarom het dan vervangen moet worden).
groeten,
Rudi

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-02-2023 17:00 #202094 door Jaap van der Stad
Beantwoord door Jaap van der Stad in topic relais P1800ES
Hoi Rudy,

Dat relais was zo verroest en een paar draden hingen los, dat hier de conclusie was dat dit hoognodig vervangen moest worden. Dus ik vragen welk relais dit was. En toen begon  de waterval aan vragen en antwoorden. Ik ben er toch gelukkig mee dat zoveel mensen interesse tonen.

groeten,

Jaap 
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.