Aansluiten USB-poorten 12v - 3e remlicht aansluiten

• Ruud Klok (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
31-01-2016 22:23 #157906 door Ruud Klok (GAST)
Beantwoord door Ruud Klok (GAST) in topic Aansluiten USB-poorten 12v - 3e remlicht aansluiten
Splitsen?

Je kan een draad met een oogje aansluiten op het contactslot, de draad die naar de sigarettenaansteker gaat is het contact dat je wil gebruiken.

zweefzekering er tussen en aansluiten maar...
massa aansluiten op de body.

succes,
Ruud

Volvo... Drive it like You hate it ;-) ... I think it likes it...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Alfriedel Boelen
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
01-02-2016 10:51 #157912 door Alfriedel Boelen
Beantwoord door Alfriedel Boelen in topic Aansluiten USB-poorten 12v - 3e remlicht aansluiten
Ik heb ook al jaren een derde remlicht zo'n rijtje ledjes aan de bovenkant van het raam vind ik wat mooier als zo'n grof licht onderop. De achterlichten heb ik binnenin met chroomfolie beplakt heb je weer een zee van licht kan ook met aluminiumfolie gewoon in kleine stukjes knippen om de holling te verkrijgen zie je niks van..

• Alfriedel Boelen
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
01-02-2016 10:58 #157913 door Alfriedel Boelen
Beantwoord door Alfriedel Boelen in topic Aansluiten USB-poorten 12v - 3e remlicht aansluiten
Was nog wat vergeten, ik heb ook de remlichtschakelaar aan het rempedaal gemaakt zodat de remlichten al gaan branden als je het pedaal een klein beetje intrapt net als een moderne auto is veel veiliger.

• Joop van Putten
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
01-02-2016 12:55 #157916 door Joop van Putten
Beantwoord door Joop van Putten in topic Aansluiten USB-poorten 12v - 3e remlicht aansluiten
Die rempedaalschakelaar is inderdaad een uitkomst voor de wat oudere Amazons. De schakelaar van fiat 850 voldoet uitstekend:
www.onderdelenshop24.com/fiat-onderdelen...8/remlichtschakelaar

In 1976 reed ik 'm als oude auto, nu als klassieker, de Amazon
www.ruilof-images.nl

• Jeroen Kuizenga (GAST)
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
01-02-2016 22:29 #157931 door Jeroen Kuizenga (GAST)
Beantwoord door Jeroen Kuizenga (GAST) in topic Aansluiten USB-poorten 12v - 3e remlicht aansluiten

"Ruud Klok" schreef:
Splitsen?

Je kan een draad met een oogje aansluiten op het contactslot, de draad die naar de sigarettenaansteker gaat is het contact dat je wil gebruiken.

zweefzekering er tussen en aansluiten maar...
massa aansluiten op de body.

succes,
Ruud

Dat ga ik van het weekend maar eens even testen, als ik de onderdelen in huis heb.
Bedankt voor jullie berichten.

"Joop van Putten" schreef:
Die rempedaalschakelaar is inderdaad een uitkomst voor de wat oudere Amazons. De schakelaar van fiat 850 voldoet uitstekend:
www.onderdelenshop24.com/fiat-onderdelen...8/remlichtschakelaar

Mijn Volvo is inderdaad al voorzien van een rempedaalschakelaar. Hier heeft u nog even naar gekeken toen ik langs ben gekomen met de Amazon.

• Joop van Putten
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
01-02-2016 22:58 #157932 door Joop van Putten
Beantwoord door Joop van Putten in topic Aansluiten USB-poorten 12v - 3e remlicht aansluiten

Mijn Volvo is inderdaad al voorzien van een rempedaalschakelaar. Hier heeft u nog even naar gekeken toen ik langs ben gekomen met de Amazon.

klopt. Was ik even kwijt

In 1976 reed ik 'm als oude auto, nu als klassieker, de Amazon
www.ruilof-images.nl

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD