- Berichten: 1144
Xenon verlichting inbouwen
- Han Misdom
- Offline
- Platinum-lid
Als de lampen geen E- keurmerk hebben, dan deugt er ergens iets niet. Over het algemeen is het probleem dan dat deze lampen te veel strooilicht produceren. Gevolg is dat de tegenligger verblind wordt!
Zelf heb je dan lekker veel licht (dat lijkt dan veilig te zijn) maar als je tegenligger verblind wordt is dat niet echt veilig. Sterker nog, jij creëert een onveilige situatie.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Tom Steverink
- Offline
- Platinum-lid
Geen probleem, ze strooien niet en het lichtbeeld is prima. Bij een verkeerscontrole keek de politie goed en vond het ook geen probleem, terwijl <fransen bij vele dingen erg moeilijk kunnen doen.
De ene LED is de andere niet, dat is zeker, maar in de ronde koplampen komen ze bij niet!
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Lars Rengersen
- Offline
- Platinum-lid
Dat je dan toch toevallig goede resultaten krijgt is meer geluk dan wetenschap.
Ik denk dat het belangrijker is om je af te vragen hoe een verzekeraar zich opstelt als er forse schade (met letsel) is en de andere partij verklaart dat hij verblind werd en er dan naar je lampen gekeken wordt…
Een eventuele boete is peanuts vergeleken met de andere potentiële impact.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Johan Geers
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 3369
Wet techniesch ben je gewoon de klos ook al heb jij bij een controle het beste licht van alle gekeurde auto's het stempeltje in het glas telt.
APK is gewoon doen ze het of doen ze het niet hier wordt niet op orginaliteit of toegestaan of niet gekeken.(een keurmeester zou gek worden als hij dat ok nog moest gaan controleren want het is niet alleen lampen dat aan stempels zijn onderheven)
Die van Aliexpres zijn wel goed voor de Amarikaanse markt maar mogen in Europa niet gebruikt worden. Waarom? Voor de rest van de wereld weet ik het niet
Ik woon op de Filipijnen en heb tot nu toe geen problemen gehad met mij Aliexpres lampen
Dat is wat ik er van weet
m.vr .gr.
Johan Geers
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Johan Geers
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 3369
Het lijkt mij stug dat mijn Aliexpresreflectors niet gelijk zouden zijn aan de CE reflectors.
m.vr.gr.
Johan Geers
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Niek de Boer
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 1877
Groet, Niek de Boer.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- P. Niem
- Offline
- Elite-lid
- Geen eigen naam vanwege zoekmachine indexering
- Berichten: 203
Maar ik had al verwachten dat er dit soort reacties zouden komen van oldtimers.
Enne, het lichtbeeld ziet er gewoon uitstekend uit.
1800E
vimeo.com/volvoac
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Lars Rengersen
- Offline
- Platinum-lid
Goed, ieder z’n ding en normen. Ik ben graag erg precies in keurmerken en keuringen, maar dat hoeft ook heus niet iedereen te zijn.
Als jij er blij mee bent en achter kunt staan is het voor jou een mooie upgrade dus. Succes.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Johan Geers
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 3369
Ik zie niet in dat die onderdoen dus onveiliger zijn dan degene met een CE keurmerk.
Het is ga niet te veel buiten de landsgrenzen, daar staan flinke boetes op dit soort spul.en dan wordt goedkoop duurkoop.
Nederland is een beetje koelanter in dit spul.
Ik zou er niet van op staan kijken dat je bij een APK keureing van de RDW er gewoon mee doorheen komt.
succes
Johan Geers
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Johan Geers
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 3369
Want ik ben de eerste om zo een ding te gebruiken.
Want wetten zijn er om op te volgen maar ook om te overtreden.
Want in Nederland is het zo door de ene wet op te volgen kan je er een andere wet mee ovetreden want het is een wirwar van wetten en dikwijls ondoorzichtelijk.
Ik ben blij dat ik 13 jaar terug naar de Filippijnen ben vertrokken want de vrijheid die ik hier geniet is een beetje te vergelijken met de vrijheid en verdraagzaamheid die je in de jaren 60 en 70 in Nederland genoot.
Dan neem ik de slechte infrastructuur en meer dingen wel op de kop toe, want vrijheid en verdraagzaamheid dat is een ongekende luxe.
m.vr.gr.
Johan Geers.. ..
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.