mistlicht achter
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
R Minnebo schreef:Zolang je idd het voor de apk los haalt en niets zegt dan zullen ze het ook niet ontdekken. Maar is het met led verlichting in de reflector niet op te lossen. Tegenwoordige led's hebben een heleboel opbrengst en ze zijn er in het klein wellicht kan het toch best wel.
Deze ga ik onthouden! De rechterreflector moet er toch al aan geloven om de LPG vuldop te verbergen, de linkerreflector kan dan op dezelfde manier verbouwd worden door er een mistlicht achter te monteren. Volgens mij is er in de reflector met een beetje geknutsel ook wel ruimte om er een normale fitting voor een 21W gloeilampje in te zetten.
Ik heb ook wel is een goed idee :lol: maar een 21W gloeilampje zal niet makkelijk worden qua lengte. Een 21W lampje geeft ook best veel warmte af en vreet meer stroom. Als ik zie wat mijn zoon voor kleine ledjes op zijn afstand bestuurbare mini helicopters heeft en wat een licht dit geeft zou ik eerder gaan experimenteren met led verlichting.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Marcel Smelter (GAST)
- Platinum lid
-
Schakel je de richtingaanwijzer in dan gaan ze knipperen en dit is volgens mij toegestaan in Nedeland want zo rijden er heel veel motoren rond en dit systeem hebben mijn Honda's CX650C ook."
In Nederland (en volgens mij in heel Europa) is dit niet toegestaan. Zowel vóór als achter niet.
Deze Amerikaanse modellen zijn door de importbedrijven eenmalig aangeboden aan de RDW voor een eenmalige goedkeuring.
Uiteraard met de juiste verlichting.......Of de andere daarna óók weer voldoen?
Er zit geen APK op motorfietsen dus een verdere controle in zijn levensduur is er nooit
Mijn klassieke vouwwagen had ook geen mistlamp, er is wel een discussie geweest over hoe dat zou moeten met klassiekers die nooit een mistlamp hebben gehad.
Mijn huidige caravan uit 1989 heeft ook geen mistlamp, ook niet verplicht omdat mijn amazon ook geen mistlamp heeft.
Als ik hem ooit wil verkopen zal er toch één op moeten
Tja, als mijn zoektocht naar een leuke Yvonne is volbracht zal ik mij daar geen zorgen meer hoeven te maken
Een mistlamp op een motorfiets lijkt mij zinvol. Maar daar hebben we het niet over......
gr marcel
Amazon Combi '66
- 11019-dummy
-
- Platinum lid
-
heb je HIER al eens gekeken voor een leuke Yvonne?"Marcel Smelter" schreef:
Tja, als mijn zoektocht naar een leuke Yvonne is volbracht zal ik mij daar geen zorgen meer hoeven te maken
Jacques
- Ruud Klok (GAST)
-
- Platinum lid
-
Is het niet mogelijk om in het linker achteruitrij licht een rode lamp (LED) te plaatsen maar dan aansluiten als mistlamp, je hebt dan maar een achteruitrijlamp, en een mist lamp zonder het evenwicht te verstoren. Ik heb zelf een gewone mistlamp (voor de sier), ik ben nog nooit in de gelegenheid geweest om hem te gebruiken (<50mtr).
Ruud
Volvo... Drive it like You hate it

- Niek de Boer
- Platinum lid
-
- Ruud Klok (GAST)
-
- Platinum lid
-
waarom moeilijk doen, linker achteruirijlicht kabeltje los,
nieuwe kabel voor mistlamp trekken en aansluiten,
nu nog ff rode LED lamp er in en klaar is klara.
Ruud
Volvo... Drive it like You hate it

- Niek de Boer
- Platinum lid
-
- Daan van Oosten Slingeland
- Platinum lid
-
'65 Combi - B20 LPG
'08 V50 B2.4