contactslot amazon

• Rudi
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
16-07-2025 07:15 - 16-07-2025 07:28 #1477903 door Rudi
Beantwoord door Rudi in topic contactslot amazon
Hallo Marco,
bij dat type moet je het hele slotunit eruit halen (dus de hele aluminium "klem" met het eigenlijke slot erin, zie foto) en dan compleet vervangen of (laten) repareren, men kan niet zoals bij het oude type even alleen het slot erin wisselen. Eigenlijk kunnen de kleine palletjes in het slot niet zodanig bewegen dat de sleutel eruit kan als deze niet in de juiste positie daarvoor staat. Dus ik vrees dat het slot versleten is en de unit vervangen moet worden.
succes,
Rudi

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
Laatst bewerkt 16-07-2025 07:28 door Rudi.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Albert de Leest
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
16-07-2025 09:35 #1477905 door Albert de Leest
Beantwoord door Albert de Leest in topic contactslot amazon
Hallo Marko en Rudi,  hetzelfde probleem heb ik ondervonden met mijn Amazon Combi modeljaar 1969. Contactslot en stuurbuis met de originele breekbouten. Marko kijk of jouw stuurbuis met breekbouten bevestigd is, zoniet hoef je ze ook niet uit te boren. Stuurslot idem dito. Als het stuurslot bevestigdt is met breekbouten  dient de stuurbuis gedemonteerd te worden. Ikzelf heb er een middag werk aan gehad. Gelukkig had ik een reserve stuurslot liggen. Voor het uitboren van de breekbouten van het stuurslot dient de stuurbuis geheel uit de auto verwijderd te worden omdat in de auto geen plaats is om te boren. Groeten Albert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD