xenon in amazon

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-04-2006 00:56 #52347 door
xenon in amazon is gemaakt door
Heeft iemand ervaring met het monteren van Xenon verlichting in de Amazon/544? Hoor graag of dit complicaties heeft wat betreft temperatuur of inbouwruimte.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Groeten,
Leon de Wit

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-04-2006 06:47 #80117 door
Beantwoord door in topic xenon in amazon
Ik heb er geen ervaring mee. Wel heb ik speciale halogeen lampjes met een betere lichtopbrengst gemonteerd. Deze geven een beduidend helderder licht en een grotere lichtopbrengst dan de normale halogeenlampjes. Misschien een goed alternatief. Wellicht niet zo'n goede lichtopbrengst als de xenon verlichting maar dan hebben de andere weggebruikers ook geen last van je. Ik begrijp persoonlijk niet zo goed waarom xenon verlichting is toegelaten. Als ik een auto met xenon verlichting tegemoet rijd, heb ik altijd het gevoel dat de tegemoetkomend bestuurder met groot licht rijdt. Voor jezelf als xenon rijder prettig om verder te kunnen kijken, maar voor de medeweggebruiker `excuse le mot` schijt vervelend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-04-2006 09:46 #80116 door
Beantwoord door in topic xenon in amazon
en wat zijn dat voor speciale halogeenlampjes?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-04-2006 09:52 #80115 door
Beantwoord door in topic xenon in amazon
ik gebruik 100/80 Watt H4 lampjes, ooit meegenomen uit Zweden, maar soms ook hier verkrijgbaar bij autospeciaalzaken. Of het conform de wegenverkeerswet is, betwijfel ik, maar het geeft wel een poet licht en ik heb in de afgelopen 11 jaar geen signalen gekregen dat ik de tegenligger verblind.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker