Stom electrisch probleem + oplossing

  • Michiel Helsloot (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
26-02-2007 10:13 #84243 door Michiel Helsloot (GAST)
Beantwoord door Michiel Helsloot (GAST) in topic Stom electrisch probleem + oplossing
<p>Lars,</p><p>interessant!</p><p>Ik heb een rammelend / kloppend geluid achter mijn dashboard ergens links in de hoek lijkt 't.</p><p>Bij mij is het geluid wel toerental afhankelijk (niet afh. van snelheid). Ik had nog niet gedacht aan de mogelijkheid van een schakelend relais door versleten bekabeling. Ik zal eens kijken of dat wat oplevert :)</p><p>Nog geen seinende medeweggebruikers gehad trouwens (behalve dan die keren dat ik afsloeg zonder richting aan te geven ;).</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Michiel Helsloot (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-04-2007 21:40 #84242 door Michiel Helsloot (GAST)
Beantwoord door Michiel Helsloot (GAST) in topic Stom electrisch probleem + oplossing
<p>Nog een update-tje:</p><p>Na enkele weken gereden te hebben, blijkt het geluid wel degelijk snelheidsafhankelijk te zijn. </p><p>Het rammelend geluid zit bij mij in de bevestigingsboutjes van de magneetkoppeling die de snelheidsmeter aandrijft. </p><p>Een van de boutjes lijkt een beetje te zijn losgetrild. Als ik de tellerkabel wat heen en weer beweeg is er een bepaalde richting waarin de kloppende geluid verdwijnt. Van t weekend maar eventjes vastdraaien, dan zou het over moeten zijn.</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Vincent Kroese (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
03-04-2007 23:49 #84241 door Vincent Kroese (GAST)
Beantwoord door Vincent Kroese (GAST) in topic Stom electrisch probleem + oplossing
Over vage geluiden en elektrische problemen gesproken: heeft hier iemand wel eens zijn tellerkabel gehoord? Voorheen werkte deze bij mij geruisloos, maar na het laten vervangen van een keering waarbij de kabel los geweest is maakte deze ineens erg veel lawaai, echter nu na weer wat kilometertjes lijkt het weer zo goed als weg..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.