Hoe de gasschuif omhoog houden?

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
05-07-2009 00:34 #91830 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Hoe de gasschuif omhoog houden?
Zo'n klepje kost 35 euro +/-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 11654-dummy
  • Elite lid
  • Elite lid
  • Amazon 1968, Puch 1957, Solex 62, yamaha fs1 77
Meer
05-07-2009 10:23 #91829 door 11654-dummy
Beantwoord door 11654-dummy in topic Hoe de gasschuif omhoog houden?
<p>Ik rij al zeker een jaar met een benzineafsluiter. Gekocht op de sloop voor 5 euri. Ik heb dubbele su's. In de draaidoppen met de demper heb ik de gaatjes wat groter gemaakt en daar een pijpje met schroefdraad in gedraaid. Ik heb secondelijm tussen het schroefdraad en de draaidop laten lopen zodat het goed vast zit.De afsluiter heb ik paralel gezet met de gasafsluiter. Dus als de gasafsluiter open staat dan staat de benzine/vacuum afsluiter ook open. Dan nog alleen vacuum op de slag zetten en met een T stuk het vacuum splitsen naar de 2 doppen. Enne het Werkt. zelfs stationair trekken de zuigers op tot boven in. Het mooie is dat op gas je de volledige opening ter beschikking heb.
Als je er foto's van wilt zien mail me dan even, cvisser02 at msn.com </p><p>Cees</p>

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
06-07-2009 07:27 #91828 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Hoe de gasschuif omhoog houden?
<p>Cees</p><p>Dus als ik het goed begrijp dient nu de benzine afsluiter die vroeger ergens dienst deed als benzine afsluiter voor een gasinstallatie als vacuumklep. Dit klinkt goed en ook hartstikke goedkoop en de werking is en blijft hetzelfde alleen had het beestje een ander naampje.</p><p> </p><p>Goeie tip</p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD