Weber 32/36 DGV 5A
- Lars Rengersen
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
26-08-2010 07:53 #96291
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Weber 32/36 DGV 5A
Voor weber spullen en mengstukken kun je ook Ben Flierman van
Tinustechniek
even vragen.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
28-08-2010 18:15 #96290
door Marijn de Koning
Beantwoord door Marijn de Koning in topic Weber 32/36 DGV 5A
Ik heb ondertussen gehoord over een andere oplossing met een mengstuk tussen de carb en het inlaatspruitstuk, dat schijnt mooier en zuiniger te lopen. Als ik daar aan kan komen dan lijkt me dat een betere oplossing. Heeft iemand enig idee waar zoiets te koop kan zijn? En delen jullie de mening dat dat mooier zou moeten werken, of kleven daar weer andere nadelen aan?
- 05703-dummy
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
29-08-2010 12:21 #96289
door 05703-dummy
Groet, Hans
Beantwoord door 05703-dummy in topic Weber 32/36 DGV 5A
gevoelsmatig zeg ik ook dat dat een nettere/betere oplossing is dan zo maar wat LPG in je luchtfilter te laten lopen. het functioneert allemaal wel, maar ik denk wel dat 't beter kan.
Groet, Hans
- 05703-dummy
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
29-08-2010 15:16 #96288
door 05703-dummy
Groet, Hans
Beantwoord door 05703-dummy in topic Weber 32/36 DGV 5A
<p>het mengstuk in het luchtfilter is overigens wel de gebruikelijke manier met dit type Weber carburateurs.</p><p>ook bij dikke Amerikanen wordt het vaak zo toegepast.</p><p>Zoals Lars ook al adviseerde: neem eens contact op met Ben Flierman van Tinustechniek. Hij levert ook de Weber Outlaw carburateurs met optioneel een LPG mengstuk; ik weet niet of dit dan ook in het luchtfilter komt of tussen de carburateur en het inlaatspruitstuk. </p><p> </p>
Groet, Hans