Ervaringen met E5 en E10 benzine?

Lees meer
05-08-2023 21:24 #204084 door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic Ervaringen met E5 en E10 benzine?
@Boele,
Technirub in Zeewolde heeft dit soort pakkingen in Viton kwaliteit.
Weet niet welke maat je precies nodig hebt maar volgens mij ben je voor €10,- klaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-08-2023 12:00 #204087 door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic Ervaringen met E5 en E10 benzine?
@Johan
LPG situatie in Europa is nog altijd prima om te doen. In Nederland neemt het aantal  LPG stations wel wat af, in Duitsland wordt het wel iets beter.
ik gebruik de app myLPG.eu, die werkt prima inclusief prijsinformatie. 
Prijsverschil varieert nogal, twee weken geleden in Hamburg nog €1,13 betaald, gisteren in België €0,44

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Sjef van Giersbergen
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
Lees meer
06-08-2023 12:15 #204088 door Sjef van Giersbergen
Beantwoord door Sjef van Giersbergen in topic Ervaringen met E5 en E10 benzine?
Peter,
Om even terug te komen op je vraag: in VKM 47 en 48 (2015) vind je, onder de noemer "alcoholprobleem", de door mij vertaalde bevindingen van een Duits onderzoek naar de effecten van ethanol. De uitkomsten zijn soms verrassend, maar per saldo blijkt er niet veel aan de hand zolang je enkele voorzorgsmaatregelen in acht neemt. Persoonlijk tank ik desondanks BP Ultimate, vooral vanwege het hogere octaangetal, waarop de motor beter draait. Met P220, voorzien van B18A en enkele Stromberg nooit problemen gehad. Je vindt de artikelen onder het kopje "Magazine".
  

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-08-2023 17:28 #204105 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Ervaringen met E5 en E10 benzine?

@Boele,
Technirub in Zeewolde heeft dit soort pakkingen in Viton kwaliteit.
Weet niet welke maat je precies nodig hebt maar volgens mij ben je voor €10,- klaar.
 
Han wat een goede tip! Dank daarvoor. Ik ga die bestellen, scheelt weer knippen en voor een tientje wil ik geen gedoe.

@Johan: De tank heeft een vriend van mij ontworpen en samen gemaakt met Alutank.nl Daar zijn ze te koop. RVS kan ook maar dat wil je eigenlijk niet ivm het gewicht

Gr. Boele

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.